• 瀏覽: 5,871
  • 回覆: 11
香港住屋問題嚴重,有能力「上車」人士普遍擔心高樓價,但公屋一族亦有其苦惱。有港男指一家4口原居於公屋單位,其後卻因家人離世及遷出而4人變2人,擔心住戶人數減少下會成為「寬敞戶」被迫調遷「大屋變細屋」。




居住是香港重要的問題,大家要真惜土地資源,不要浪費。

新聞來源連結:

https://skypost.ulifestyle.com.h ... e?r=cpsdlc?r=cpsdlc



金融市場只有盜賊,一定唔會有好人,好人一定係騙子。
有規有矩


好多公屋家庭戶玩分拆再拆細,直頭世襲,政府係咪應該杜絕歪風。


成鳩日就要政府解決住屋問題,但d市民又要霸住間大公屋唔肯換,香港何來會好先得架!


[隱藏]
政策所在, 勢難避免。


你依家係享受緊房屋福利,不足的費用由納稅人補貼,家庭人數減少,大屋搬細屋都好公道,不是嗎,有乜好憂


咁憂咪即刻結婚啤兩件出來囉


400呎公屋住2人,梗係要搬細屋
搬去東涌/天水圍等應該有得傾俾多少少空間,市區就肯定限到死。



引用:
原帖由 ansonkpl 於 2021-9-20 01:56 PM 發表
你依家係享受緊房屋福利,不足的費用由納稅人補貼,家庭人數減少,大屋搬細屋都好公道,不是嗎,有乜好憂
人性使然~~~食緊嘅著數,點會乖乖哋吐出嚟~~~



[隱藏]
成個政策就係迫走你買私樓,港英公墓猿十房萎房脅啲忍樣應該移送蘭洲看守所 !!


拿拿聲結婚再生返兩個
即刻嚟個大翻身調遷大單位添



人地過到就得


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]