• 瀏覽: 3,689
  • 回覆: 10
行政長官林鄭月娥指,昨日與主管港澳事務的副總理韓正會面時,提及本港與內地通關問題。

行政長官林鄭月娥表示:「韓副總理非常明白,他亦得悉我早前提出建議,由雙方專家對接;他差不多即場要求有關部門要跟進特首要求,盡快安排這場專家對接。暫時只能說,我們做好準備與內地專家,包括衞健委專家對接,希望能爭取早日逐步、有序通關。」

被問到與韓正會面是否要爭取連任,林鄭月娥指,行政長官任期到明年6月30日,在此之前任何有關本港的事務,若中央領導有任何關心都有需要報告,不希望大家演繹為任何個人目的。



林鄭你又給市民劃餅充飢, 你爭取的早日要唔要又一年時間?! 舊年已講跟內地傾通關安排, 傾了一年多都只聞樓梯响

新聞來源連結:
https://news.tvb.com/greaterchina/61469a79335d195104b0d883/特首稱已做準備與內地專家溝通-爭取早日有序通關



究竟幾時通先得嫁,佢啲咁嘅廢話講好多次啦聽到聽到厭啦


換走林鄭


我想中國政府決不為香港,而拿十數億人性命冒險。


[隱藏]
聽到麻木……


今年難望。 


對接什麼?!
林鄭不是說國內抗疫不科學嗎?



先唔追時間表,路線圖,比個溝通架構同名單出來,應該可以吖!


以現時香港個確診數字 的確差不多已經可以講疫情已經完全受控
係有好大理據要求同內地通關
但現時有一個問題 就係內地持續有小規模爆發
反正內地出現潛在感染者機會好大
中央應該唔會點頭呢個時候通關
始終香港個防疫政策真係等運到 鬥長命
所以估計最快都要等多1-2個月先有機會



[隱藏]
雖然話呢D新聞都睇到厭, 但呢次應該係有條件同最有希望既一次
而家傾下個月國慶後通都收貨了



都唔敢望話國慶,聖誕前通關已經心滿意足。


主題標籤 #林鄭月娥
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]