• 瀏覽: 4,630
  • 回覆: 36
  • 分享: 2
+4
網上二手物品交易平台發達,由二手車、二手衫褲鞋襪,到二手書等物品,每天都有人「交收」。有賣家張貼售賣半碗吃剩的「譚仔米線」,嚇窒網民⋯⋯
有賣家在一個網上交易平台發佈半碗「譚仔米線」售賣物品,開售價20元,指自己「食唔晒」,基於不想浪費食物,「希望大家幫手,買咗佢」,便可「唔使浪費食物」。

這個售賣物品的貼文被網民轉載到社交平台,網友都感到驚訝,甚至被嚇窒,紛紛熱議指「咁都賣得?」大家都批評做法極不衛生,又反問吃剩能否「退貨」予賣家,亦有人嘲笑指若該碗是當紅男子組合Mirror成員吃過的米線,相信有人瘋狂「鏡粉」願意購買。

有網友認為事件只是有人刻意製造惡作劇,小編查看該賣家的其他售賣物品,有二手單車,亦有部份單車零件,只有該半碗「譚仔米線」是食物。

香港是自由貿易社會,人民可以自由買賣,但大前提是要合乎法例要求。

新聞來源連結:

https://hk.news.yahoo.com/譚仔-譚仔米 ... 7LwI7IiNk5avkjoXAhh



金融市場只有盜賊,一定唔會有好人,好人一定係騙子。
香港好多痴線佬.


留返下一餐囉,呢啲嘢二手嘅都好難啃啫


Chantel食過好多男要


[隱藏]
如果佢吃過就大把人接口



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
玩嘢當認真為呃like可以去幾盡


噱頭嘢,當宣傳,點都好,好過搞政治嘢。


[隱藏]
痴線!!! 可以叫少米線慳$1蚊!!!尼條仆街眼濶肚窄!!!正一大嘥鬼!!!





(我有D懷疑係譚仔就快上市想乘機做免費宣傳)



聽講之前有人喺交易平台有唔開心經歷,投訴無用,就開始開呢D賣野ad去整衰個交易平台。


遲啲有人會賣用過但無穿窿嘅安全套. 洗乾淨可以再用.


係咪想搞笑呀


咪玩啦, 可以存放雪櫃, 留番下餐


[隱藏]
貴左d,如果19蚊會多人排d


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]