• 瀏覽: 5,220
  • 回覆: 34
+4
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
#5g
中共實施一國兩制下的香港,暴徒尚且可以咁放肆。相反連登暴徒橫行下的香港,香港人連發聲表達不同意見都唔得。佢地所講民主自由,大家心照啦,黃衛兵。
日日都中國,對住英國狗都要提中國。美國啲大國自信去晒邊?好似小丑咁。


“中方沒有嘗試改變政府,只是在表達自我,這是問題所在"

即係中國唔跟老美意思,唔聽話做返隻狗, 反而要嘗試擁有自己主權就係問題所在?

" 而家威啦,想作反呀?"



因為用華為,美國監控唔到


[隱藏]
打壓?呢家你條老殼西咪話要聯合英澳攪軍事恐嚇囉、一直都係你美國狗表達自我、要控制奴役其他國家民族、要搶其他國家既資源、你美國就日能日種族歧視日日殺害非白人民族囉!!!阿富汗最後都要殺多10個平民百姓先安樂!!!最好笑重用華為黎做開場白、一間私營公司既人、比你地美國越國扣押、個總統重講到明係中美談判籌碼、呢D擄人勒贖咁能光彩既事、係你件老殼西重掛係咀唇邊!!!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 tomlee021239 於 2021-9-17 11:53 AM 發表
美國國會眾議院議長佩洛西周四(16日)到訪英國與七大工業國集團(G7)成員國的議員和英國首相約翰遜會面,她批評中國打壓自由,並指英國放棄使用中國5G技術是正確。


佩洛西指,中國在民主改革、言論自由或多元主義的表現愈來愈差,中方沒有嘗試改變政府,只是在表達自我,這是問題所在。她支持美國、英國和澳洲組成印太聯盟,指摘北京在南海的軍事進犯、種族滅絕維吾爾族、打壓西藏和香港的自由,又讚英國棄用中國華為 ...
“邊個係到打壓自由阿?
垃圾假自由老尾,真係越來越無恥”



無恥最無敵~



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
等佢哋幾個日日圍埋一齊發癲最好。中國專心做自已嘢。


[隱藏]
美國的醜事就怕被華為攻破美國控制的言論自由被公開.


成身一早無哂任何風景線81歲嘅老虔婆
走去笑 75 歲唐老襯?
同小英涕國細佬講尼啲
只會令人脫歐後嘅流鼻涕國更加為難



聽到厭, 西方唔怕醜


引用:
原帖由 幸福北極熊 於 2021-9-17 12:08 PM 發表
因為用華為,美國監控唔到
this is the main point



英國地鐵
4G都無  



[隱藏]
班美國政客,好似國內無嘢做,日日都中國,中國! 議員工作係監督政府,美國議員專職就係監督中國政府。


主題標籤 #5g
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]