• 瀏覽: 3,697
  • 回覆: 42
  • 分享: 1
+3
【本報訊】禁毒常務委員會昨公布,本港今年上半年被呈報21歲以下青少年吸毒人數大幅上升76%,由290人上升至511人,當中學生佔該年齡組別的人數及比率亦告上升,由30.4%上升至43.4%,學生人數由147人上升至282人。大麻仍是21歲以下青少年最常吸食的危害精神毒品,吸食人數勁升92%。

本港毒品泛濫程度極為嚴重,當局要加強教育及嚴厲打擊雙管齊下應對。

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/content/要聞港聞/odn-20210917-0917_00176_262/21歲以下吸毒人數飆76%



曱甴


提示: 違規內容已被屏蔽
嚴厲打擊


[隱藏]
由得佢地食死佢


PK鄧掛住擦鞋。
顧此失彼🤦🏽



佢地唔係吸毒,係低溫症發作姐,只不過條街當時就廿幾三十度咁囉。有關部門應做個21歲以下青少年有低溫症既人數統計先正確


曱甴仔


白痴無腦嘅人先吸毒,證明現今嘅人多數係呢類。


[隱藏]
曱甴冇得暴動就日日空虛寂寞凍, 搞到日日都fing頭


有錢人吸毒如家常便飯~~~學生錢從何來?問問那些家長吧~~~不懂教就別生了~~~禍國殃民啊~~~


自從黑暴以來,班犯民黃絲一路都以毒品去操控啲青年人,叫佢地去衝擊前線,自己就收漁人之利。所以班後生仔咪染上毒癮囉。 


當年拒絶校園驗毒的黃政棍, 害死一班細路


根本班黃人就計劃以黃賭毒來收這班學生做兵的部署


要救而家的學童, 
鄧一哥應考慮重啓校園驗毒計劃


唔會旨意林鄭, 根本從冇對佢有希望



本土旺師飯民濫毒,濫交和性病嚴重


[隱藏]
依家大部分係大陸學生,大陸人吸毒就真


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]