• 瀏覽: 23,569
  • 回覆: 221
  • 分享: 17
+3
本港青少年目前只可接種復必泰疫苗,衞生防護中心的專家委員會歸納本地及海外數據,發現青少年打針後出現心肌炎或心包炎比率,由起初的0.005%大升近三倍至0.02%,八成個案集中在第二針後,建議跟隨挪威及英國,12至17歲青少年只打一針,改變接種規定是建基於數據轉變,否認早前判斷失誤。現時有近5.7萬名12至19歲已打首劑的青少年,尚未打第二針。防護中心總監林文健稱,疫苗接種中心明日(16日)起,會向接種第二針的青少年解說,不希望他們作輕率的決定。






衞生署公布,因應相關建議,提醒由明日(16日)起,如12至17歲青少年已預約接種第二劑復必泰疫苗,他們可於網上取消預約。如他們有特別需要而選擇繼續接種第二劑疫苗,並按預約到達社區疫苗接種中心,在場醫護人員將會向他們及其監護人講解上述的建議和相關風險,以便他們作出合適決定。



害死班靚仔啦, 仲要催谷輝瑞, 停Q咗佢啦, 會部打科興好過啦!

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/677361/復必泰-專家倡青少年只打一劑減心肌炎風險-5萬人可免打第二劑



引用:
原帖由 cwilson1 於 2021-9-16 12:29 AM 發表
本港青少年目前只可接種復必泰疫苗,衞生防護中心的專家委員會歸納本地及海外數據,發現青少年打針後出現心肌炎或心包炎比率,由起初的0.005%大升近三倍至0.02%,八成個案集中在第二針後,建議跟隨挪威及英國,12至17歲青少年只打一針,改變接種規定是建基於數據轉變,否認早前判斷失誤。現時有近5.7萬名12至19歲已打首劑的青少年,尚未打第二針。防護中心總監林文健稱,疫苗接種中心明日(16日)起,會向 ...
啲磚家搞到咁呀,轉來轉去



成認左會有心基炎, 仲有鬼人會去打咩.


利申 :  神咁早汁左兩劑復必太.


我也不再相信什麼疫苗屏障, 屏你媽咪.



本身我平時個心都有D唔舒服的, 好 L 彩無打死我 . 


[隱藏]
明明鬼佬都講緊伏仔打三四針,佢走去叫人打一針,噉有乜嘢用呢。
Delta已經成日breakthrough,打一針復必泰,不如打兩針科興。
香港磗家對科興就嚴,對BNT就鬆。
鬼佬話中童打可BNT即刻信。
香港磗家日日話BNT好
香港磗家日日話中和抗體多=好,但係Delta breakthrough CT值同冇打一樣
即係中和抗體並不中和Delta啦
到底好係邊?
抗體多=好 係DSE程度嘅嘢,我要聽呢啲何需磗家?



大陸6月初已批準3至17歲兒童可打科興疫苗,已有幾千萬兒童打咗,都沒有出現任何嚴重副作用問題。香港班磚家就話科興未有足夠數據,所以一直都沒有批準兒童打科興。反而打兒童打復必泰有心肌炎副作用就一早知,但就批準兒童打復必泰,依家就話驚有問題,唔打第二針,依班濕鳩磚家真害死人!


成班磚家係咁搬龍門


又話復必泰安全,傻人先會信。


心肌炎比武漢肺炎更恐佈


[隱藏]
都唔明香港班專家搞邊科,樣樣慢幾拍


引用:
原帖由 凸凸凹凹 於 2021-9-16 02:53 AM 發表
都唔明香港班專家搞邊科,樣樣慢幾拍
有無可能班專家怕比人知道大陸的醫藥界都係起世界水準之內,咁就無了一倨借口話大陸醫護無水準唔可以起香港行醫.所以點都要話外國好過大陸.



因為有呢班所謂既磚家、至接種率咁差、今日的我打倒昨天的我、鬼信你咩?揾uncle ray出黎賣廣告!今年都九十六歲咯、仲打黎托咩?正苦真濕鳩、廢撚到出水咯!



在疫情如此嚴峻的英國, 
英國專家也不建議 12-15歲接種輝瑞疫苗, 
但香港的專家卻強烈建議港童忽視有關風險接種... 


接完兩劑後, 最近港專家又 "聲稱", 
其實一劑就可以了. 



廢物專家,垃圾!


[隱藏]
 唔通復必泰第 3 期測試報告包左只打一針O既測試架? 
英國話一針搞掂, 
港專家又唔需要第 3 期報告咁得意O既? 



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]