• 瀏覽: 48,117
  • 回覆: 255
  • 分享: 3
+18
由中聯辦控制的《大公報》今日(14 日)頭版刊出保安局鄧炳強的專訪。鄧炳強專問中又點名批評記協,質疑記協滲透校...



由中聯辦控制的《大公報》今日(14 日)頭版刊出保安局鄧炳強的專訪。鄧炳強專問中又點名批評記協,質疑記協滲透校園,拉攏「學生記者」入會,有 13 歲學生或未受過訓練的亦是「記者」,執行委員會集中於某幾個媒體,令人質疑記協代表性。
記協主席陳朗昇今早接受電台訪問,批評「哄學生入會」的言論是「假新聞」、「假消息」,「好離譜,咩嘢叫住『背靠大量學生記者』先?」陳朗昇指,記協每年都向職工會管理局提交資料,質疑鄧炳強根本不了解記協學生會員數目。
鄧批評,記協拉攏「學生記者」入會,質疑其代表性,「我留意到記者協會執行委員會來來去去集中幾個媒體,有好多學生喺入面,令人質疑記協嘅代表性。大家都清楚記得,記協倡議任何人都係記者,13歲學生都係記者,無受過訓練又係記者,同大家認為記者受過專業訓練嘅期望唔同」。
《大公》又問到,記協是否已偏離工會註冊要求,鄧炳強說:「記協公信力,同佢註冊是兩件事,只要任何組織、團體違反法例包括國安法都要負責。」
鄧炳強說,任何組織或團體有違反法例包括國安法,都要負上責任,他期望下個立法會期內,完成基本法23條立法工作,屆時會諮詢公眾。
保安局局長鄧炳強已經向支聯會董事發信,指建議行政長官會同行政會議剔除支聯會的公司註冊。鄧炳強又在訪問時指,支聯會在下星期五或之前可作出書面申述,檢視抗辯理由後,會撰寫報告提交行政長官會同行政會議,決定是否剔除支聯會的公司註冊;若支聯會在限期前放棄抗辯,程序上會更加快。他又指已就支聯會的其他資產進行研究,有需要時會引用法例凍結。

保安局局長鄧炳強在《大公報》專訪中點名批評記協,拉攏「學生記者」入會,報道引述鄧炳強指記協「背靠大量學生記者」。記協主席陳朗昇批評鄧的說法離譜,是「假新聞」、「假消息」,強調申請「學生會員」的要求和門檻很高,僅佔會員人數的少數。他表明記協會繼續運作,「你期望人哋講完之後我哋會收檔,唔做咩?其他我唔知,希望唔會,但記協一定唔會!」《大公報》的專訪,頭版標題引述鄧炳強說「記協違專業,哄學生入會」。記協主席陳朗昇今早接受電台訪問,批評「哄學生入會」的言論是「假新聞」、「假消息」,「好離譜,咩嘢叫住『背靠大量學生記者』先?」陳朗昇指,記協每年都向職工會管理局提交資料,質疑鄧炳強根本不了解記協學生會員數目。陳朗昇解釋,記協現時有 600 至 700 名會員,並分為 4 個類別。其中全職從事記者等新聞工作的「正式會員」有 300 至 400 人,另有屬自由工作者的「附屬會員」,以及在公關公司或公營機構工作的「公關會員」,此 3 類會員已佔記協會員的大多數。他強調,成為「學生會員」的要求、門檻好高,如要正就讀本地大學新聞學院,並視乎其修讀學分有多少與新聞有關,所以「學生會員」只佔少數。他又指,記協每次的開會紀錄明確列出審批會員的過程和爭議,亦曾就新會員應列入哪類別會員爭拗長達一、兩年。「好嚴謹、好清晰、一紙一文,black and white 喺晒度;而唔係佢宜家喺度隔空講兩句嚟,咁樣去講。」對於鄧炳強稱記協「倡議任何人都係記者,13 歲學生都係記者」,陳朗昇指,此屬社會情況,「好似抗戰時期,八路軍都有『小八路』一樣」。他批評鄧的說法是倒果為因,「要問唔係問記協,係問究竟香港警察、香港政府 2019、2020 年喺香港做咗啲咩嘢,搞到 13 歲嘅同學仔都要出嚟做記者,驚死無咗個鏡頭,驚死影少啲都會有啲人受委屈。」陳朗昇又指,鄧炳強在任警務處處長期間與記協會面時,承認基本法下香港市民有採訪權利,「佢自己話市民喺條街度影嘢係無問題,點解宜家坐喺第二個位,之後同我講話『人人係記者』係唔啱呢?」至於鄧指記協有違專業道德,陳強調是否專業應看其做事、行為,而非其身份,又表示:「你(鄧炳強)要批評記協係無問題,你攞啲嘢係確實啲,你唔好用假消息,唔好用假新聞,唔好用一啲自己以前承認過、宜家唔認嘅嘢囉!」至於鄧炳強指,記協執委會內「來來去去集中幾個媒體」,陳朗昇承認多年來受到主流媒體打壓,過往有執委轉職到主流媒體後就未再擔任執委,又透露他個人亦曾受壓。而近期多個組織被鄧炳強等政府官員批評後陸續解散,陳朗昇強調記協會繼續運作,「你期望人哋講完之後我哋會收檔,唔做咩?其他我唔知,希望唔會,但記協一定唔會!




又出口術...
中聯辦控制的《大公報》...這句子己存在偏見問題!記協主席陳朗昇「你期望人哋講完之後我哋會收檔,唔做咩?其他我唔知,希望唔會,但記協一定唔會!拭目以待-等解散跪低...

新聞來源連結:
https://www.thestandnews.com/politics/鄧炳強點名轟記協-拉攏學生記者入會-質疑代表性專業性



某自稱紀律部門以高薪拉攏好多讀書唔成的年輕人入會


睇來阿爺下個目標是整頓妓協


引用:
原帖由 1813sleep 於 2021-9-14 01:41 PM 發表
某自稱紀律部門以高薪拉攏好多讀書唔成的年輕人入會
黃屍曱甴講都唔影響比國安收皮的事實了



[隱藏]
解散潮點解仲未到記協,有無搞錯,局長加把勁啦。


引用:
原帖由 海邊的快樂小魚 於 2021-9-14 01:46 PM 發表
睇來阿爺下個目標是整頓妓協
好明顯,立場新聞都吾做得幾奈。



支持


除左黑記, 黑社工同黑醫護都要...


買定花生啤酒, book定小鳳姐.


[隱藏]
收記協皮只是時間問題


而家通常係鄧sir點名講完

某d柒頭就第一時間回應

然後隔幾日被點名既就自動收皮

累應不爽



拉晒班曱甴記者去坐監。


AV仁都割席拉


引用:
原帖由 幪面超人 於 2021-9-14 02:13 PM 發表
收記協皮只是時間問題
睇下幾時拉埋35+果班曱甴投票者,熱切期待。



[隱藏]
終於到記協?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]