• 瀏覽: 6,678
  • 回覆: 31
創會48年的教育專業人員協會(教協),將在今日(11日)舉行特別會員大會,就解散議題表決。教協定位除了是教師工會,亦是社會團體,近半世紀以來






教協攪到咁 葉議員將來點同華叔交代

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/article/675403?utm_source=01appshare&utm_medium=referral



咁咪好囉,以後冇人關心社會,就冇人攪事


爭取乜普選!?本身表決都小圈子!


教協如問心無愧,點解會員會支持解散


[隱藏]
輪到記協解散了嗎?   十分期待!  阿豬阿狗都係記者,更不專業,更應解散。

[ 本帖最後由 mancheonghoho 於 2021-9-11 02:49 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
葉見完真係要自宮


犯暴派真多基金掠水


引用:
原帖由 前往遠方的魚 於 2021-9-11 02:24 PM 發表
咁咪好囉,以後冇人關心社會,就冇人攪事
關心社會的日子2019年一街都是破爛,無事出街被私了開店不黃被裝修,這是甚麽社會?



[隱藏]
教師團體搞到要收皮 點對得住司徒華


華叔基金一定要停止運作


千古罪人基金


華叔基金一定要停止運作,早日讓華叔安息。避免基金成為搖錢樹和暴 亂


一班垃圾癈, 正死PK! 

教癈 專職 政治洗腦, 泯滅人性!!! 
信佢班死PK D 天才, 真係 浪費 社會資源, 唔死都無用! 



[隱藏]
引用:
原帖由 mflyer 於 2021-9-11 10:39 PM 發表
一班垃圾癈, 正死PK! 

教癈 專職 政治洗腦, 泯滅人性!!! 
信佢班死PK D 天才, 真係 浪費 社會資源, 唔死都無用!  ...
都唔知邊班死PK 非法暴力反東北, 唔起樓, 害人瞓街,; 累人捱貴租, 買貴樓!!!
都唔知邊班死PK 非法暴力佔領街道, 阻人出入, 損人生計, 擾人清夢, 壞人心靈!!!!
都唔知邊班死PK 非法暴力破壞 HK 法治, 燒殺搶掠, 殺害無辜, 恐嚇路人!!!
呢班死PK 喪德辱民, 喪心病狂, 喪盡天良, 等天收!!!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]