• 瀏覽: 9,938
  • 回覆: 30
+2




放寬海外專科醫生被轟大開中門 陳肇始死撐質素有保證
09月01日(三) 09:00
 
香港公營醫療人手長期短缺,醫護移民潮又加劇人手荒,政府昨日(8月31日)建議就早前提交的《2021年醫生註冊(修訂)條例草案》作出3項修訂,包括容許非香港永久性居民的海外專科醫生進行特別註冊,但被批評向非港人醫生大開中門。食物及衞生局局長陳肇始今早(9月1日)在電台節目表示,之前提出的條例草案太嚴謹,對海外醫生未必太有吸引力,因此再作調整,相信能擴大專科醫生網絡,但實際吸引多少海外醫生願意來港不易估計。
陳強調,符合條件來港的海外醫生有認可醫學資格,需要受香港醫學專科學院或相關專科學院認可,質素有一定保證,醫專會審視海外醫生的培訓內容和資格試情況,本港以往已有不同地方的非本地培訓醫生,通過有限度註冊來港,醫專有一定機制處理。她又重申今次修訂並非政治決定,唯一目的是解決醫護人手不足,涉及公眾利益。
公共醫療醫生協會會長凌霄志則擔心,醫專的審核範圍擴大後,變相導致審核時間太長,認為要提升海外醫生來港的吸引力,必須先解決醫療環境、醫護福利等問題。
醫院管理局統計顯示,本年度5大專科的醫生流失率高於5%,最高的是婦產科,流失率達6.4%;其次是放射科、眼科,流失率為6%;其他如麻醉科、耳鼻喉科均流失超過5%,較醫管局整體醫生流失率高。






黒報又聯合黑醫護,全力反政府,黑報一心想香港死

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210901/mobile/bkn-20210901090008372-0901_00822_001.html



黑醫護專業d,多d在公院服務咪得囉。學人玩獨眼龍有乜謂呢


想問吓東方, 冇乜辦法解決, 醫生短缺問題?


Don't 謊又製造仇恨同撕裂


[隱藏]
香港班黑醫本身質素又好高咩?講到尾都係驚人搶你飯碗


講到大開中門,夠港英年代班鬼佬畀英聯邦國家讀醫嘅契弟嚟香港執業?🤭


咁叫死撐? 黃人死心啦,中門係一定要大開既。


仲有香港唔單止要開中門,仲要開前門,左右門,畀有資格有能力嘅醫生,包括專科醫生,包括大陸嘅醫生嚟香港執業!


其實係外來醫護質素更好,本地醫護怕唔夠人爭,先至不斷阻止政府放寬外來醫護黎香港為市民服務。


[隱藏]
任何國家/地區都是對需要的專材門常開。
中門大開是先決條件。



毒粉報凡事反害市民


高唔高質真係無話有保證. 但起碼唔會低質到用罷工去醫人咯.


[ 本帖最後由 cskch 於 2021-9-1 02:40 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 banjo. 於 2021-9-1 01:33 PM 發表
想問吓東方, 冇乜辦法解決, 醫生短缺問題?
東方 : 我哋只係為屌而屌, 無諗過解決方法.



張宇人講得好,點解要保護星球人

https://www.facebook.com/sammy.li.94617/videos/928479944677777



[隱藏]
星加坡嘅人口政策,過去十多年就係中門大開,全球聘請專業人才,包括工程,醫療,社福,藝術等等。 星加坡管弦樂團嘅總監就係北京受訓練嘅大陸人!

benefit from呢啲咁嘅policy,星加坡過去十多年經濟強勁增長,反觀香港經濟每況愈下。 依家香港人均國民生產總值比差星加坡已經差一大截! 星加坡亦都唔再將香港視為競爭對手了,因為香港已經係一隻鬥敗咗嘅公雞。🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]