• 瀏覽: 27,778
  • 回覆: 225
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
+10
【明報專訊】引入海外醫生向來是燙手山芋,政府今次向建制派讓步,提議准許非港人專科醫生透過「特別註冊」來港執業,一如所料引起醫學界反彈。消息指政界評估如今社會及政治氣氛已不同,預計醫學界不會罷工或劍拔弩張,修例有望在建制派支持下獲通過。
政府每次修訂《醫生註冊條例》都舉步維艱,2016年為增加醫委會業外委員的修例引起很大反響,醫學界在立法會裏應外合,多個醫生組織發動靜坐,聲援在立法會拉布的時任醫學界議員梁家騮,結果修例胎死腹中。
政府今次提出引入非港人專科醫生,爭議更甚當年,但在國安法下,前線醫生聯盟、杏林覺醒已先後解散。其餘業界有無跟進行動?醫學界議員陳沛然稱暫無相關計劃,反問「可以有什麼行動?」香港公共醫療醫生協會會長凌霄志稱,除了出稿回應,未有計劃行動,但如果政府願與業界溝通,協會樂意商討,但港府已計劃好通過的時間表,相信政府認為已「傾完」。

抵死...走去罷工丫拿...

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/要聞/article/20210901/s00001/1630433076840/醫界抗爭難再起-「可有什麼行動-」



點解要抗爭??


人手唔夠自己做餐死,
多 D 人來幫手仲有咩好抗議。



香港醫生成日話辛苦,人手短缺,而家幫你解決問題又唔鍾意


[隱藏]
說好的無畏無懼去左邊呀??


香港人見到醫護之無底線


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2021-9-1 06:53 AM 發表
說好的無畏無懼去左邊呀??
糧支



引用:
原帖由 睇天做人 於 2021-9-1 06:54 AM 發表
香港人見到醫護之無底線
罷工醫護,香港之恥



以眼還眼先啦


[隱藏]
又話工作量大
疫情時走去罷工
又話好多醫護移民
而家咪引入填補空缺
自己申請



引用:
反問「可以有什麼行動?」
唔可以扮盲眼玩政治罷工

咁好嬲好嬲咁去食黃店二手飯壯大黃圈囉



唔係一直話唔夠人手咩?而家搵人返嚟幫輕下,又阿支阿佐。


驚搶飯碗


希望引入外地醫護後可加快病人排期醫治及讓病人在留院期間得到更好的照顧。


[隱藏]
引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2021-9-1 06:59 AM 發表

罷工醫護,香港之恥
香港人永遠記得哪些日子 有家人在醫院的 感受更深



主題標籤 #立法會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]