• 瀏覽: 12,288
  • 回覆: 184
  • 分享: 2
+4
店舖阻街、噪音擾民的亂象已是老生常談,惟港府不執法、懶得管的態度依舊,而東網日前報道指出阻街問題嚴重後,申訴專員隨即在今



轉載~




店舖阻街、噪音擾民的亂象已是老生常談,惟港府不執法、懶得管的態度依舊,而東網日前報道指出阻街問題嚴重後,申訴專員隨即在今日(31日)宣布,主動調查政府對貨物及雜物非法霸佔或阻礙街道的規管,並向效率促進辦公室、環境保護署、食物環境衞生署、路政署、民政事務總署及地政總署展開調查。同時,申訴專員亦正蒐集上述課題的資料及意見,市民若有任何資料或意見,可於9月30日或之前以書面方式向申訴專員公署提交。


申訴專員趙慧賢表示,雖然公署於2014年6月,完成有關當局對店舖阻街的規管及執法行動的主動調查,而相關的政府部門亦已落實多項改善措施,包括自2016年9月起實施的《定額罰款(公眾地方潔淨及阻礙)條例》,但公署每年仍收到大量涉及店舖阻街的投訴。

而在過去3年,即2018年8月至今年7月期間,公署已累計錄得逾200宗投訴,當中除了店舖貨物被指阻街外,亦包括在街道隨處放置雜物的投訴,涉及發泡膠箱、膠籃、回收鐵籠、建築物料或廢料等,不僅對市民造成不便,亦有可能造成環境衞生滋擾甚至構成道路安全風險。

鑑於貨物及雜物非法霸佔或阻礙街道的問題持續多年,亦牽涉多個部門的規管及執法行動,加上現時各有關政府部門按其職權範圍處理上述問題,每當遇上較複雜或牽涉多個部門的情況,便有可能因權責不清或未能及時作出協調,以致霸佔或阻礙街道問題遲遲未獲解決,故申訴專員決定展開主動調查,審研政府的規管工作,包括相關部門的執法及清理行動,以及跨部門的協調機制,以便在有需要時向政府提出改善建議。




店舖阻街等問題嚴重,惟政府卻視若無睹。


申訴專員公署將主動調查政府對店舖阻街等的規管。

根本啲部門就係懶惰, 公務員心態,做多錯多,少做少錯。好簡單執法全部錄影,有圖有片有真相,行到邊度都唔使驚。殺無赦!








相關新聞

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news ... 0831_00822_001.html

[ 本帖最後由 jumboleung 於 2021-8-31 12:28 PM 編輯 ]



公務員卸得就卸


引用:
原帖由 wk221ab 於 2021-8-31 12:28 PM 發表
公務員卸得就卸
做又36,唔做又36。作為個打工仔,點會同你做咁多呀?



霸嘅地方仲大過自己鋪


[隱藏]
政府固之然有責任監管,但唔可以100%將個波拋晒俾政府!


首先,果D公然霸地擺賣的舖頭已經要吊啦!
第二,幫襯果D舖頭D人都係抵吊!



引用:
原帖由 maygii 於 2021-8-31 12:30 PM 發表
霸嘅地方仲大過自己鋪
所以 有關政府部門,必須要嚴打。



引用:
原帖由 Morningsky 於 2021-8-31 12:32 PM 發表
政府固之然有責任監管,但唔可以100%將個波拋晒俾政府!


首先,果D公然霸地擺賣的舖頭已經要吊啦!
第二,幫襯果D舖頭D人都係抵吊!
如果各政府部門,肯做返自己應該要做嘅嘢,起碼可以減少阻礙嘅程度,當然店舖自己本身都有責任。



政府部門互相卸膊
根本毫無協調及溝通
簡直係垃圾


特別係食環
係街市只係行行企企
巡街市就大鑼大鼓
驚人地唔知要收到整整齊齊咁樣
睇下旺角街市(奶路臣街及山東街)就知



傳統濕街市經常見到食環巡街, 就好似出巡一樣, 行行企企, 影下相。 件著白衫嘅就企得遠遠咁好似王爺, 真正隻眼開隻眼閉。 今時今日我相信佢地唔咁收黑, 但係咁嘅作為就好難唔相信。 
有一次我當面發難, 個灰衣服嘅係咁咦叫店鋪將阻街嘅貨物收入店鋪, 但係嘅街市佬係咁咦郁下件貨就當算, 條灰衣服嘅掉頭就想走, 我檔住佢狂數佢嘅不是, 一直問佢點解唔開單, 點解唔做嘢, 佢只係再次叫街市佬將d貨收入D就算。 只係想屌柒個灰衣。 



[隱藏]
除左商戶
仲有大量不負責任既市民
將個人物品
例如單車、鐵推車、手拉車、行李箱、滑板車等等
長期鎖係路邊欄杆
卻無政府部門去處理
久而久之
就會成為垃圾 ...     

[ 本帖最後由 hermanqk 於 2021-8-31 12:53 PM 編輯 ]



食環班仆街就最懶


街市佬 都一樣係有權投票嘅「選民」,飯民本土就最鍾意挑起矛盾,等政府收緊,就拉班街市佬去抗議,抗議政府冇地方比街市佬放垃圾,更加指責政府,是否想要取替街市,全部做晒大集團超市,等市民最終只有幫襯大集團超市,即是政府是為大集團服務,破壞市場規律,最後又係政府錯!


食環署外判員工仲要幫佢哋抌埋啲發泡沫膠箱,掃埋及抌埋啲垃圾,食環署洗啲錢原來幫埋啲阻街人士做嘢


行人行出馬路、雙線行車變單線真係好平常。隔離po仲有人話而家做公務員邊有得hea,就知hea到麻木晒,乜叫hea都唔知


[隱藏]
歸根考究底地產霸權
膠官與地產霸權勾結
做成這局面!
一間賣菜舖要幾十萬租
唔做街霸點交租



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]