• 瀏覽: 19,702
  • 回覆: 62
  • 分享: 3
有顧問公司稱,近期不少移民的港人中,部分移居英國後未能適應,要回港再移民台灣,提醒勿因申請門檻低,而衝動移民。

在灣仔會展舉行的國際移民及置業博覽,有到場了解的市民指,會選擇容易取得居留權的國家。

市民黃小姐表示:「我見加拿大好似好容易,好似一年就可以移民,現時好多人都說要移民。」

大會事前在網上收集超過28,000份問卷,發現英國、加拿大及澳洲仍是最受港人歡迎。最傾向移民的是月入11萬元以上的家庭,亦有一成八月入二萬元以下的家庭考慮移民。

有顧問公司指,去年底疫情嚴峻期間,不少相對低收入的家庭想移民英國之餘,亦想「博個機會」找新工,每星期收到十多個查詢。

移民顧問公司負責人MONICA稱:「只要有本BNO,你有半年在那邊的生活費、一家四口大約6萬多元英鎊,就可以申請,他本來在香港賺一萬多至兩萬元,他們更沒甚麼需要放棄的時候,更容易開始進行這件事。」

她指英國之前容許港人透過LOTR、即「特許入境許可」,先到當地居留及工作,再等BNO簽證批核,造就不少「衝動」個案。

有一家四口生活9個月後,基於文化差異未能適應而回港,再申請移民台灣。

MONICA稱:「他們(兩個小朋友)本來在香港讀普通幼稚園,到埗(英國)英文能力欠缺,令融入較慢。(夫婦)再重新找工作,由於疫情期間都困難。」

展覽為期兩日至星期日,共有80個參展商及舉辦40場講座,內容包括置業策略、搬運、寵物移民等。



移民顧問公司係唔係都一定收足顧問費。
英國政府係唔係都一定收足申請費。

新聞來源連結:
https://news.tvb.com/local/612a3350335d198c2488d2c5/有顧問公司稱有移英港人未能適應需回港再移民-籲勿衝動決定



有人唔做, 走去移民做狗, 梗係唔慣


一個月搵得萬幾兩萬港幣,
居然可以用七八十萬港幣冚家移民,
然後到英國搵份比香港好嘅荀工?
呢個係乜嘢概念呀?
咁似寳藥黨嘅行騙手段嘅?
🤣🤣🤣



月入二萬元以下的家庭考慮移民


[隱藏]
假新聞,吾好信~香港,,~民不聊生~死路一條,,....BNO祖國就是好...黃友要為下一代負責,,,就算冇下一代都要睇住個春袋....不要顧慮,,快快執行李~...民主自由等住你~...記得剪埋個HK ID


引用:
原帖由 louis277 於 2021-8-28 09:38 PM 發表
一個月搵得萬幾兩萬港幣,
居然可以用七八十萬港幣冚家移民,
然後到英國搵份比香港好嘅荀工?
呢個係乜嘢概念呀?
咁似寳藥黨嘅行騙手段嘅?
🤣🤣🤣
做鬧市街邊乞兒一個月都應該乞到一兩萬



唔信,假新聞,黃人核爆都唔返香港,唔會返黎住響仇人管治既地方。


唔好唔走,在香港依班人只得破壞,遲早倉底見,留低都係多餘


乞兒就是乞兒
哩度乞完就氣第二度
哩D冚家剷,唔係口口聲聲話
香港鎖港咩?
怎會不單只可以離開
更加可以返來?
不要臉更不知廉恥
這就是泛民陣營的暴徒和支
持者啦!
亦是典型乞兒



[隱藏]
移民係重要決定,不應因一時衝動就不顧一切離開土生土長的地方,除非移居的地方有親友照應,否則需要承受的風險會相當高。顧問公司其實有無同啲客分析過利弊㗎,唔好賺埋啲陰公錢啦


移民顧問提供二次移民計劃收多次錢🤭


唔衝動,又點會有動力去移民呢


支持輸出曱甴!!!


好行唔送


[隱藏]
無奶由民主天堂適應唔到 , 唔同亂世又適應到 ?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]