• 瀏覽: 9,909
  • 回覆: 9
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
炸彈做唔到嘅事,銀彈做得到?


美國做緊世界魔鬼角色, 努力破壞
中國做緊世界天神角色, 不斷興建


天神與魔鬼
彼此也在捱



美國繼續做多D衰嘢啦, 魔鬼個角色, 你入形入格




美國人根本係魔族!



[隱藏]
引用:
原帖由 13個加速馬達 於 2021-8-22 12:15 AM 發表
炸彈做唔到嘅事,銀彈做得到?
目的不同,
炸彈是要征服,銀彈是要穩定。
中國不需要阿富汗成為中國附庸,
中國只需要阿富汗穩定,人民温飽安居樂業,不要成為動亂源。



美國為阿富汗興建了一條全國性環形公路(The Ring Road)(正稱名稱為National Highway 1),總長度為2200公里,建築成本為原來估計17倍,達到30億美元,不過呢條公路結果成為塔利班走私海洛英及鴉片主要幹道,部份道路後來由塔利班或地方軍閥控制,通過汽車需要交路費才能通過,否則會為被埋伏附近槍手射擊。


聯合國估計全球20萬公頃罌粟田之中,約75%位於阿富汗,是塔利班主要收入來源。大部份阿富汗文盲貧窮農村子弟人生衹有兩個選擇,其一是加入塔利班,其二就是種植罌粟


係阿富汗攪基建投資,跟扔錢落海沒有分別。



種植罌粟可以賺美金. 


金新月地區一早取代金三角


引用:
原帖由 13個加速馬達 於 2021-8-22 12:15 AM 發表
炸彈做唔到嘅事,銀彈做得到?
錢解決得到既問題,就唔係問題

不過老美堅持要用拳頭解決



[隱藏]
佢老味向來無人格, 成日輸出戰亂, 專發死人$$$$$$$$$$$$$$!!! 

成日什麼 普世價值, 又什麼 民主, 公義, 人權, 實際殺人不見血!!! 

毒害完人地個國家, 拍拍個 囉就走人, 留返堆蘇州屎 無辜的本地人嘆!!! 



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]