• 瀏覽: 112,891
  • 回覆: 484
  • 追帖: 1
  • 分享: 39
+19
注射科興疫苗人士的抗體水平常或不足,中文大學呼吸系統科講座教授許樹昌的研究發現,接種者數月內的抗體已跌至偏低水平,令他感到詫異,今日(18



注射科興疫苗人士的抗體水平常或不足,中文大學呼吸系統科講座教授許樹昌的研究發現,接種者數月內的抗體已跌至偏低水平,令他感到詫異,今日(18日)會為部份人士補打第三針,一半人再打科興疫苗,另一半人就溝針打復必泰疫苗。

許樹昌在商業電台節目稱,今年4月1日在疫苗接種中心招募700人,當中350人接種科興疫苗、350人注射復必泰疫苗,研究以替代中和抗體指標評估接種者能否牽制六成的新冠病毒,160名科興疫苗接種者中,80人的抗體在數個月內已跌至偏低水平令他感到詫異,會為他們補打第三針,今日會有20多名人士到中大醫院打針、下星期再有20多位如此類推,一半人即40人打科興疫苗,另一半40人接種復必泰疫苗。

他引述科興藥廠表示,第三針再接種科興疫苗,抗體水平可增加七倍,而海外都有混針研究,希望為政府解答混針的抗體水平表現。不過,他稱除了抗體可保護接種者,疫苗亦會刺激體內T細胞保護,科興及復必泰疫苗的保護力相若,能夠避免感染後出現重症及死亡風險,而抗體就是預防感染後發病。

而家要打第三針咁係咪疫苗中心又可以延長?

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/665027/



滅活性疫苗嘅特性。
仲話係讀醫,真係笑死人。



其實 伏必泰 和 科興 產生的抗體 係咪一樣?


350人注射復必泰疫苗,咁有幾多呢?


[隱藏]
引用:
原帖由 lostofbubble 於 2021-8-18 12:03 PM 發表
其實 伏必泰 和 科興 產生的抗體 係咪一樣?
唔一樣,科興是傳統抗體手法。

伏必泰對比科興是較危險。



病毒都就快2年了, 仲未得出結論要幾多抗體水平才叫足夠保護?
抗體指數越高唔等如最好架喎



抗體水平低表唔表示入院率及死亡率都會變到同無打疫苗一樣?


打完又打? 唔面癱都變面癱啦? 捉D高官+議員去做白老鼠先啦


仲未炒撚許樹昌?


[隱藏]
emm 我支持bionetech


當避孕針,一個月打一次。


屌 遲D廢柴專冢又改口每日都耍打疫苗,日日一針。
強烈建議炒撚晒D香港所謂專家,一堆廢物。



引用:
原帖由 飛天盒仔 於 2021-8-18 11:56 AM 發表
滅活性疫苗嘅特性。
仲話係讀醫,真係笑死人。
我剩係知抗體係鎖住病毒蛋白令佢地減少感染細胞.再利用細胞繁殖..
抗體只係可以令病毒繁殖減弱..
而T細胞係將病毒吞噬..直接令病毒瓦解..
T細胞係滅絕病毒..



引用:
原帖由 skirt333 於 2021-8-18 12:09 PM 發表
病毒都就快2年了, 仲未得出結論要幾多抗體水平才叫足夠保護?
抗體指數越高唔等如最好架喎
你估科興出既抗體係葉問 一個打十個咩



[隱藏]
咁講似乎以偏概全
任何一種疫苗嘅抗體時間過得耐都會跌
冇受感染嘅情況之下 
抗體長期喺高水平都唔正常啦


美國和以色列主要用BioNtech, Moderna
一樣面對緊抗體水平下跌嘅問題
以色列而家已經打緊第三針 
美國亦開始安排老人和免疫能力低下嘅病人打第三針



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]