• 瀏覽: 4,517
  • 回覆: 40
十名一度被拒保候查的男女,被警方再次拘捕及落案起訴前年8月在港鐵太古站參與非法集結等罪,下星期二提堂。

前年8月11日,大批人先在港鐵鰂魚涌站聚集,與警方對峙,又向警方射水。人群之後轉到太古站,防暴警察在站內制服多人。

警方當時以非法集結罪拘捕多人,其中八男二女被捕後拒保候查。警方再深入調查及徵詢律政司意見後,昨晚再拘捕他們。

據了解,被捕的十人由18至30歲,包括一名專業教育學院一年級學生,亦有學護、工程師、廚師等。各人分別被控參與非法集結、公眾地方管有攻擊性武器、無牌管有彈藥、阻差辦公等罪,下周二於東區裁判法院提堂。

根據警方四月時的數字,就反修例事件共拘捕約一萬人,當中二千六百多人被檢控,涉及干犯暴動、傷人、非法集結、縱火、刑事毀壞等罪。

據了解,有人被捕後「踢保」,但警方經過調查,包括翻查閉路電視紀錄等蒐集到足夠證據,便會起訴。

亦有部分案件諮詢律政司後起訴。消息指由於被捕者眾,牽涉案件眾多,律政司需時處理,亦不排除有更多人涉及其他案件被捕。




事隔兩年,以為冇事!
朝早喪門鐘一響,又跌番落地獄!

新聞來源連結:

http://news.tvb.com/local/61120489335d19731b2af549



王風雷
龍虎門Big5
王降龍之子
白蓮教月聖使
暗黑冰火七重天
嘩, 黃畜排住隊係咁踎, 會唔會監倉唔夠位㗎?


10隻曱甴國安法後都唔走,聽佢地口中既政權話留香港,同政權合作愉快


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
政治上腦,冇腦黃絲曱甴自作自受

黃絲政治上腦,極端思想,自我中心,只有所謂手足,同路人。
不同政見朋友,親人可置之不理甚至反目成仇,毫無道德倫理,只有立場,沒有是非,死性不改,呢d就係正宗黃色思想



引用:
原帖由 Peter_H 於 2021-8-10 03:26 PM 發表
抵死丫~走唔切 冇熟讀兵書
成兩年,都走唔切?

仲話抗爭喎,根本就係留喺度同政權合作愉快



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
估計走佬英國批難民有好多呢類人


但過到去可能仲仆街



曱甴一個都不能放過!


[隱藏]
有參加過示威嘅
最好都係即刻安排著草好啲
件事依家沒完沒了真係博唔過



又多10隻曱甴落鑊,正!


一個也不能放過


引用:
原帖由 s-chris 於 2021-8-10 03:48 PM 發表
有參加過示威嘅
最好都係即刻安排著草好啲
件事依家沒完沒了真係博唔過
係暴動



我要打10個


[隱藏]
今次有冇拒保


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]