• 瀏覽: 6,029
  • 回覆: 61
選舉委員會提名期昨日(6日)展開,不少在昨日報名參選人士,都被問及是否支持特首林鄭月娥連任,有人讚林鄭月娥有進步,但一切言之尚早。



選舉委員會提名期昨日(6日)展開,不少在昨日報名參選人士,都被問及是否支持特首林鄭月娥連任,有人讚林鄭月娥有進步,但一切言之尚早。
鄉議局主席劉業強形容林鄭月娥其實也做得不錯,「過去幾年咁多風波都唔易做」。被問到如果林鄭月娥再參選會否提名她,他指「真的不知道」,認為言之尚早。
蘭桂坊集團主席盛智文亦認為,現在談會否支持林鄭月娥連任屬言之尚早,他認同林鄭月娥是進步良多,若對方是來屆特首選舉中最佳的候選人,他會支持。盛智又指提到揀選下任特首的準則,須聆聽民意,專注於解決房屋問題,杜絕「劏房」,提供更多就業機會,改善港人生活,讓年輕一代看到前景,不用移居海外。
身為立法會議員的張宇人,是選委會當然委員,被問到會否支持林鄭月娥連任,他稱「無從作答」,又指不少選委參選人,與林鄭月娥關係很好和相識很久,「可能耐過我都唔定」,加上「佢老人家(林鄭月娥)去唔去選我都唔知,好難答你」。至於下任特首須符合哪些條件,他指會按參選人政綱作選擇,相信屆時會有準則決定人選。
香港旅遊業議會主席黃進達表示,揀選特首準則「當然要為香港未來建設」,特別希望特首能幫助

愛國愛港全家入藉中國既盛智文先生!
你非常有才華又真正為香港!
與其做選委支持林鄭連任不如你參選做仲好啦!
支持一個愛國愛國既少數族裔做特首!香港有救!!!!!!

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/2157790/即時-港聞-論特首人選-盛智文-須聽民意



自強無需跟派系! 願長流不息捍衛!
中央陰點左林鄭 cy無得食回頭草


聽民意!?乜嘢民先?


阿黃阿甴都話代表香港!



入左中共藉又點。
仲係鬼佬思維,民意! 大逆不道。



[隱藏]
在香港,「民意」過度被親外國媒體、親地產媒體操縱,這些所謂民意是毒藥。在媒體發揮正確引導作用之前,事事順從民意很易,但結果都是自殘。


文哥 . 呢個建議好能行貨

侮辱既你同我既智慧



須聽暴民意


唔係要聽民意,係要睇民意,要睇吓班友做咗啲乜,聽有Q用?


邊條L樣, 讚林鄭有進步? 出嚟.


[隱藏]
咩民意先,好似5大命令咁?

1. 唔俾殺人犯引渡
2. 殺人放火唔係暴動,係運動
3. 殺人放火燒人破壞無罪
4. 警察唔准拉罪犯
5. 搞港獨



啲仆街個個都話自己會聽架啦,話唔會有權用盡架啦,結果係點,心知肚明啦


聽下無妨,但不一定要跟


仲聽民意?一班智障無腦嘅人有乜民意好參考?
佢地個腦只想反中亂港,根本不是為生活,為經濟。
做特首一定要強勢,政府都係。
仲乜春民意行先,香港在原地踏步多二十年。



林鄭收棕地 鄉事派即刻叫好


[隱藏]
駛唔駛聽齊7百萬民意??


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]