• 瀏覽: 17,404
  • 回覆: 73
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+2
東京奧運方面,截至8月7日上午,中國隊拿下36面金牌,居世界第一。不過面對這種現況,國際輿論也再次出現不少討論,評價中國運動員「機器式」的奪



西方媒體把中國的國情塑造得非常差,事實上他們可能是害怕中國愈來愈強大,從而不斷去抹黑中國,令西方國家們能夠達至有一位共同敵人,那就是中國,為此他們已經法寶盡出去不斷地妖魔化中國,團結人心。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/article/658422?utm_source=01appshare&utm_medium=referral

[ 本帖最後由 rtrtrt2006 於 2021-8-8 02:19 AM 編輯 ]



老外西毛賤國一直都以為自己是比較優越高等, 當發現一直被牠們鄙視歧視的中國人是可以比牠們更高更快更強更團結更優秀的時候, 牠們就驚到瀨屎瀨尿心臟病發妄想症大爆發, 立即就要玩抺黑中傷同醜化來平衡牠們的邪惡虛偽心靈, 牠們真係PK賤格又樣衰...


呢個世界沒有強逼運動呢樣野. 


每個運動員的付出, 都係為左自己的前途.


全世界都一樣, 你唔想練, 無人可以逼你練. 



西方國家要向國民解釋,只好怨他們做不到的「舉國體制」,或者學美國「雜種體制」靠黑人咪得囉!

就算中國運動員真的不喜歡嚴格操練,但喜歡奪金,喜歡為國爭光己理由足夠,而且成功了就可以脫貧!
中國運動員是背負全國人的期望,不只是為了個人的興趣!

[ 本帖最後由 mancheonghoho 於 2021-8-8 10:23 AM 編輯 ]



[隱藏]
美國(自稱)獎牌榜藍波灣喎,


佢地就唔係機器?



2016年奧運, 中國成績回落. 西方就話中國運動體制有問題.
2020年奧運, 中國成績回升, 西方就詰中國選手系拿牌機器.
你真系攪到我好亂.





[ 本帖最後由 樓上中心的山羊 於 2021-8-8 04:59 AM 編輯 ]



中國最早攞既金牌,其中就有1984年既女排,仲唔夠不可預測?


而且國內都好支持失金既運動員,批評佢地既只係好少數。外國酸民就作少D故仔啦。



點解咁多個國家,包括美國,都爭住去做奬牌機器運動員國家呢?
美國而家金牌數目同中國差不多,咪又係奬牌機器運動員?
如果以美國今次改為以奬牌數目為領先名次,再一次証明美國又改標準,搬龍門。


其實,金牌就係金牌,金牌係最高榮譽,成績係最好,金牌選手在頒獎台上企最高位,亦只會播金牌選手國歌,
如果唔係,點解贏左第一既會咁開心?輸左既咁唔開心?
就好似男子足球決賽,女子足球決賽
如果美國覺得金牌,銀牌,銅牌係一樣,
歡迎任何時間攞佢地既金牌同中國交換



[隱藏]
雜種(蟲美 國)


算吧!
係閪方都係針對中國



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 hwwong 於 2021-8-8 02:25 AM 發表
老外西毛賤國一直都以為自己是比較優越高等, 當發現一直被牠們鄙視歧視的中國人是可以比牠們更高更快更強更團結更優秀的時候, 牠們就驚到瀨屎瀨尿心臟病發妄想症大爆發, 立即就要玩抺黑中傷同醜化來平衡牠們的邪惡虛偽心靈, 牠們真係PK賤格又樣衰...
當美國攞超過100面獎牌時,他們是不是獎牌機器?法國男排從冇到有金牌,是否不需苦練?巴西男孩自幼訓練足球,人唔人道?現實是中國社會富裕了,營養改善了,身型結實強壯了,某些項目是強項,但西方水平不弱,有些中國是弱項,慢慢追上來。偏頗的言論唔出奇,最衰而家香港仲有批人信,自己渴望劍擊乒乓單車攞獎,何妨不想香港運動員變成攞獎機器?卻轉過頭認同西方的言論,這不是令人激氣(我有朋友真的如此想)西方係快樂運動,中國就係悲慘運動。其實西方咁驚,不如去信奧委會唔好比中國參加囉!



歐美不及中國係事實


[隱藏]
中國隊拿下36面金牌


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]