• 瀏覽: 8,700
  • 回覆: 11
首宗《香港國安法》案件,被告唐英傑被裁定一項煽動分裂國家罪及一項恐怖活動罪罪名成立,高等法院判處他兩項控罪,共入獄9年。

唐英傑涉及的一項煽動分裂國家罪,法庭判處他入獄6年半,而他涉及的一項恐怖活動罪,判囚8年。兩項罪名的刑罰中,有2年半是分期執行,因此判入獄共9年。


恐怖分子只判9年,太輕了!

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/唐英傑煽動分裂國家及恐怖活動罪共判囚-9-年-071831618.html



無咩阻嚇性


型係要付出代價,呢隻曱甴判9年
肥佬黎拍盡10年無走雞....


而家最驚係咪果班正被還押的飯民??



判得咁撚輕, 有鬼用咩?


[隱藏]
犯罪天堂


唐甴判9年,跟著上場既L樣快必而家咪驚到賴晒矢


可憐嘅柒頭


揸架烈火戰車載條女就話為女死啫,載幾支棋受9碌真係天若有情死得轟烈🌋


"......至人於恐怖活動罪,致人重傷、死亡,或者令公共財產遭受重大損失,可被判處終身監禁或者10年以上監禁,其他情況可被判處3至10年監禁。..."


今次條友煽動恐怖活動判佐八年,相信之前製炸彈及計劃炸公共設施個班,日後恐怖活動罪成,相信判刑起點是10年以上至終身..



[隱藏]
抵死!以為好型,夠威,579。


只是輕判9年, 那有阻嚇力... 阿爺講明量刑起點是10年以上監禁, 而呢班港奸法狗判狗明顯刻意輕判呢隻恐怖份子, 為了製造未來輕判其他港奸罪犯的量刑案例, 這班港奸法狗判狗真係心腸歹毒又賤格...



[ 本帖最後由 hwwong 於 2021-7-31 01:35 AM 編輯 ]



無雙位數失望


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]