• 瀏覽: 8,789
  • 回覆: 8
  • 分享: 1
本周一(26日),美國副國務卿舍曼(Wendy Sherman)訪問中國,先後與外交部副部長謝鋒與部長王毅見面,是繼今年3月中兩國於美阿拉斯加後,再有外



環顧世界各國外交,只有邪惡尾國先會做出 擄人勒索 式訪問,完全係戰爭狀態

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/01觀點/655917/中美天津會談-對話漸無意義



有意義, 中國教了美國同其他國家相處的禮貌,提升了美國的人類文明!


相見不如不相識


唔好對美國有幻想,唔會輕易接受嘅,準備好該做的事吧。


[隱藏]
中美大立場已定。美國如無細節上唔作出改變,今次天津訪問,都只係做秀吧!


有意義,就係顯示我就係唔買你帳


放下幻想,準備戰鬥。


引用:
原帖由 ntworks 於 2021-7-28 07:34 AM 發表
中美大立場已定。美國如無細節上唔作出改變,今次天津訪問,都只係做秀吧!
條女想為拜登訪華開路,但遇上鐵血長城,撞得頭破血流,無功不還。



中國人不會忘記百多年前天津條約, 時易勢易, 同一地點, 角色不同, 老尾今次係做秀, 起唔到咩作用, 佢地唔會好似中國人咁要雙贏, 有錢利益齊齊賺, 西方國家多數想要晒, 咁樣唔會令世界健康發展, 用唔同手段略奪其他地方既資源, 自己唔掂個陣就謀合作, 自己佔上風就攻擊他國, 咁既會談唔會傾到咩來, 本身中國同老尾普世價值唔同, 傾唔埋爛.


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]