• 瀏覽: 49,399
  • 回覆: 729
  • 追帖: 1
  • 分享: 11
+31
香港羽毛球「1哥」伍家朗昨日(24日)在東京奧運男單分組賽第一擊輕取墨西哥球手,其全黑戰衣賽後卻成為焦點。有網民質疑,為何伍家朗的比賽球衣沒有印上香港區旗,與混雙組合鄧俊文/謝影雪的「齊整」球衣形成強烈對比。對此,伍家朗於社交網站發文解釋,最近與贊助商完約,自己的球衣未獲批准印區旗,故球衣沒有任何「logo」:「我一直為自己代表香港比賽而感到很自豪,心底入面都好喜歡呢一朵洋紫荊花。現時已積極處理事件,希望下場比賽可以『修正番』。」

伍家朗昨日的比賽球衣背面印上「NG K L HONG KONG CHINA」,正面雖沒有區旗及其他圖案,但符合落場規定。他的回應如下:「又要再回應各位朋友/球迷/網友嘅疑團,我知道好多人都對我嘅球衣好關心,因為並唔係我之前着開既球衣牌子。喺上一個post我已經交代咗,我現時冇球衣贊助,所以着嘅衫係自己嘅,而需要印名嘅比賽球衣都係自己要攞出去街印,但我並冇獲得授權去印上香港旗,所以我不能私自把區旗印在衣服上。

然而,我一直為自己代表香港比賽而感到很自豪,我心底入面都好喜歡呢一朵洋紫荊花。關於香港旗嘅事,我已經喺東京積極處理緊,希望喺下一場比賽之前可以修正番。最後,希望大家睇奧運都係專注睇番運動員喺場上面既表現,而唔係集中喺我件衫上面啦。不過都多謝大家嘅支持同關心。」

港隊主教練何一鳴補充:「據了解,單項賽事可穿個人贊助波衫,隊際項目需要穿贊助商球衣,但家朗的未有個人贊助,港隊另有提供一件奧運代表團贊助商的球衣。」伍家朗將於明日(26日)出戰第二場分組賽,對危地馬拉選手Kevin Cordon,他表示將專注比賽,不會再回應有關球衣的問題。





專注返比賽先,香港運動員加油!
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/sport/20210725/bkn-20210725131545093-0725_00882_001.html?refer=hn2



好簡單,如果香港真係冇提供官方服飾,責任全在政府
,伍先生無可能自製一套出黎,自製亦屬犯法

如果以着黑色去拉埋政治黎講,咁唔該香港政府發聲明以後唔可以着黑色

[ 本帖最後由 桃花賭主 於 2021-7-25 03:48 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 JoeSenior123 於 2021-7-25 03:28 PM 發表
香港羽毛球「1哥」伍家朗昨日(24日)在東京奧運男單分組賽第一擊輕取墨西哥球手,其全黑戰衣賽後卻成為焦點。有網民質疑,為何伍家朗的比賽球衣沒有印上香港區旗,與混雙組合鄧俊文/謝影雪的「齊整」球衣形成強烈對比。對此,伍家朗於社交網站發文解釋,最近與贊助商完約,自己的球衣未獲批准印區旗,故球衣沒有任何「logo」:「我一直為自己代表香港比賽而感到很自豪,心底入面都好喜歡呢一朵洋紫荊花。現時已積極處理事 ...
香港隊無發隊衣?!



全力支持武漢肺炎。


[隱藏]
代表國家地區參賽,全世界轉播。
如果球衣問題都玩嘢,呢位人兄連自己國家都唔尊重,點解要打氣?點解要專注呢條友嘅賽事?
道德品格係有條低線,如果玩嘢,祝佢輸埋條低褲。中國香港唔差佢一塊十九奬牌。



不是 China Hong Kong 嗎?


佢冇參加開幕禮?


DQ,追討所有費用


引用:
原帖由 smallcollector 於 2021-7-25 03:47 PM 發表

香港隊無發隊衣?!
純色隊衣都係由總會決定咩色,香港不嬲係黑色,家朗無權私自改隊服



[隱藏]
據了解,單項賽事可穿個人贊助波衫,隊際項目需要穿贊助商球衣,但家朗的未有個人贊助,港隊另有提供一件奧運代表團贊助商的球衣。」

既然沒有個人贊助的球衣,何解唔穿奧運代表團贊助商的球衣。件球衣代表China Hong Kong , 你唔著,係乜嘢意思?

同意樓上觀點,這球員取什麼成績也不關中國香港事!



呢個伍家朗,穿黑衣比賽,想表達甚麽,你懂的。


引用:
原帖由 wongtailung 於 2021-7-25 03:56 PM 發表
不是 China Hong Kong 嗎?
China, hongkong 唔合文法



簡單解決, 解除香港代表隊隊員身份, 召回香港。 


引用:
原帖由 wongtailung 於 2021-7-25 04:01 PM 發表
據了解,單項賽事可穿個人贊助波衫,隊際項目需要穿贊助商球衣,但家朗的未有個人贊助,港隊另有提供一件奧運代表團贊助商的球衣。」

既然沒有個人贊助的球衣,何解唔穿奧運代表團贊助商的球衣。件球衣代表China Hong Kong , 你唔著,係乜嘢意思?

同意樓上觀點,這球員取什麼成績也不關中國香港事!
佢著黑色犯左國安法,別有用心,應該報警



[隱藏]
垃圾


主題標籤 #伍家朗
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]