• 瀏覽: 3,951
  • 回覆: 37
  • 分享: 1
+3
近日 ViuTV 同性愛情喜劇《大叔的愛》引起熱話。建制派立法會議員何君堯今日出席一個書展講座時,就以「糖衣大...



李嘉誠個二仔係唔係基基地呀?

新聞來源連結:
https://www.thestandnews.com/lgbtq/何君堯大叔的愛如糖衣大麻-推廣同性戀違反國安法



喂弟弟食屎的愛,咁核突然吃💩


餵弟弟食屎的愛,咁核突💩


本地同志組織將於明年舉辦國際體育賽事「同樂運動會」(Gay Games),活動已獲投資推廣署、旅發局等支持...

政府內太多黃心妖人



[隱藏]
共濟會


我看推廣同性戀與《國安法》關係不大,但我支持何議員反對同性戀。


he he ,唔會有興趣去睇


死支佬,玩seafood就去廁格玩啦,係要擺上枱講,貪馨香咩


黃人好玩唔玩,鍾意玩seafood


[隱藏]
推廣同性戀違反國安法好像有點牽強,但最近BL及同性戀文化侵略非常利害,如:

1. 同志運動會;
2. ViuTV 熱播同性愛情喜劇《大叔的愛》
3. 日本最新推出多套 BL 動畫及電影 (如買開碟的朋友會發現)
4. 大部分西方電影和電視劇多多少少都會加同性戀情節 (如 Netflix 等)
.
.

表面上看,好多人覺得無傷大雅,但其實這又是一次西方侵略者的陰謀。在軍事同經濟方面不能得逞下,轉移到文化道德的缺口入手,以荼毒我們下一代。

在微博上已有好多人關注,並有人認為這一波是日本及西方國家對中國三孩政策的應對攻勢。

如我們今日不能及早防範於未燃,後果必然不堪設想..............



何生係咪有心玩嘢?唔想宣揚同性戀,都唔需要話關國安法事喎。


呢d野邊有得靠推廣嫁,正常人會因為呢d野變基? 咪玩啦。

一套搞笑hehe電視劇,唔洗咁認真。



何君堯都未試過搞後面係點樣一回事,咁多嘢講托咩


當初忽視,繼而注視,之後重視


[隱藏]
利申先,對於搞基不作批判,然而,違反國安法真係吾知喎?!!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]