• 瀏覽: 1,002
  • 回覆: 3
警務處處長蕭澤頤接受《東周刊》專訪,就最近發生的孤狼式恐怖襲擊事件,嚴斥有人美化暴力,如同煽動殺人,荼毒年輕人及危害市民安全。





黃甴依家根本連人性都無,趕絕佢地係香港唯一出路。

新聞來源連結:

https://std.stheadline.com/realt ... 致敬-蕭澤頤-不是政見問題-是人性問題



呢啲辱警不道德行為, 不應存在香港社群, 香港傳統價值不接受呢啲刁民行為, 一定要以刑法處罰, 以正視聽, 還受傷警員一個公理, 給全中國人民一個公道.

一於立一條辱警罪, 行政拘留15天, 進行社會生活教育, 有必要可延長拘留30天, 對付這些香港無腦刁民, 必須用上重典, 以儆效尤.



引用:
原帖由 Fxyellowobject 於 2021-7-4 10:21 AM 發表
警務處處長蕭澤頤接受《東周刊》專訪,就最近發生的孤狼式恐怖襲擊事件,嚴斥有人美化暴力,如同煽動殺人,荼毒年輕人及危害市民安全。

https://image.stheadline.com/f/680p0/0x0/100/none/e12e9a092bc5388f95072300dbdd1628/stheadline/inewsmedia/20210704/share_2021070408324219011.jpg ...
毒果/台灣民進黨假文宣之禍



【23條立法】所有恐怖活動,兇手都係從網上俾人煽動。所以上網必須要實名制。

淨係睇連登網站,以前只係一班小學雞圍爐吹亂,但係依家係網站嗰度已經有人教其他人點樣去犯法,甚至乎係點樣去害人同殺人。

所以唔單止必須要有實名制,更加需要可以下令要求所有網站隨時提交資料。網站平臺繼續運作的話,網站必須取締。



主題標籤 #警務處
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]