• 瀏覽: 18,092
  • 回覆: 9
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
 
 
引用:
原帖由 軒然大波 於 2021-6-28 10:37 PM 發表
北約遏制中國和俄羅斯,北約你有力能、 實力?
https://youtu.be/myvve10BTco
北約已經開始分裂,就拿前日英國45型驅逐艦去克里米亞比俄軍機用炸彈炸來講,如果係以前德,法和其他北約成員國一早出聲支持英國,但今次冇人出聲,當唔關我事,你英國中意去搞事自己負責。



俄羅斯開炮打6+1你英國軍艦喎


趕狗咁趕, 扯啦, 英國!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
 
現實是怎樣?


腦死亡啲北約,遏制阿富汗都唔掂啦。聼到咪算囉。


北約成立嘅目的係對抗前蘇聯及後來的俄羅斯,成員係北美同歐洲國家。北約同亞洲國家冇安全問題。北約幾時撈過界,做咗世界警察?


引用:
原帖由 車站雀躍的神童 於 2021-6-29 12:21 PM 發表
排除美國,今天打常規戰俄仔能打贏北約嗎
今時今日,打常規戰,俄羅斯應該好難橫掃歐洲。戰事一拖長,俄羅斯補給會有困難,而且,國力亦無法支持曠日持久嘅戰事。



北約連遏制單個俄羅斯都無能為力啦,更何況現在仲多了嗰更強大既中國添!
更本一開始就中了美國奸計,係都要迫中俄作準聯盟作戰,現在好了俄羅斯核平北約日本,我地都懶得理你班白豬!



[隱藏]
 
現實係俄軍九千丈遠,開炮。掟彈。射L完話俾傳媒知。英國更係睇報紙先知囉