• 瀏覽: 8,140
  • 回覆: 26
【Now新聞台】俄羅斯指英國在黑海入侵領海後,再發放新片段,顯示當日俄羅斯邊防巡邏艦官員多次警告英國驅逐艦衛士號,俄方艦載火炮連續三次開火的片段亦首次曝光。



英國幾仆街玩自由航行
入侵別國國土扮大哥
戰爭民族發射樂炮英國艦立刻逃



俄羅斯巡邏艦官兵:「這是俄羅斯邊防巡邏船,若你不改變航向至右舷,我將開火,我將開火,切勿越界。」
俄方多次警告無效下,巡邏艦一名官兵用俄語發出命令執行射擊,但就說避免擊中衛士號,之後艦載火炮連續三次開火。
俄羅斯當日還表示,有戰機在衛士號的航行方向投下炸彈,但避免打中英國艦隻。


新聞來源連結:
https://news.now.com/home/international/player?newsId=439998



飯要一口一口食
一個字形容英國....................柒


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2021-6-25 11:06 PM 發表
一個字形容英國....................柒
扮大佬……變死狗



[隱藏]
英國佬真樣衰


柒咗大陰帝國😂


Britain rules the waves


三十六計


醜L到呢



英國佬被人篤爆睜大眼講大話, 我教佢哋寫一個字: 醜


[隱藏]
打佢老母就啱喇!


英國講大話以為無人知,現在英國講架野搵鬼信。唔係仲有香港d黃色井蛙信


英狗好威威咁去挑機,但俄佬射兩下空炮就又9縮,夾住條尾走
真係好L肉酸……



蠅國佬越級挑戰俄羅斯, 隻艇仔沒有變潛水艇已經好幸運了...


[隱藏]
戰鬥民族


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]