• 瀏覽: 29,921
  • 回覆: 325
  • 分享: 1
+10



特首林鄭月娥今日(25日)公布政府主要官員人事變動,其中原任保安局長的李家超獲任命為政務司長。有記者問及,政務司長首次由有警察背景的人出任、特區政府被形容為「警察政府」,林鄭月娥強調是用人唯才,而3名獲中央任命的官員「都係呢一刻的最佳人選」。她又稱,相信現屆政府餘下任期內「再有人事變動的機會不大」,但不能百分百保證,因這涉及個別官員的取態。

林鄭月娥在記者會表示,政務司長過往曾由有商人背景的唐英年出任,亦稱李家超服務政府近40年,在問責團隊擔任過重要位置,希望社會不要有不必要的猜度和聯想。
她稱,香港的法治社會及自由經濟性質,不會因主事官員來自哪個專業的背景而改變,在用人唯才大前提下,可用的人選來自較接近背景是無可厚非。

林鄭月娥:李家超曾統領7萬紀律部隊 「點解會認為佢無能力統籌同協調」
林鄭月娥表示,3名獲中央任命的官員「都係呢一刻的最佳人選」,亦稱政治任命官員「無話明佢哋要係咩職系出來」。她說李家超過去4年統領為數約7萬人的紀律部隊,「點解會認為佢無能力統籌同協調政府內不同的政策局」。

林鄭月娥強調,今次人事變動不存在問責意味,稱不會評價離任人或就任人,但對張建宗在任期間盡心盡力表示感謝。
========================================================================================


咁嘅局面,香港今日會唔會多咗好多人訂機票呢?

估唔到除咗「谷針」,仲谷埋移民人數!

似乎689翻閹無望喇!

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/港聞/article/20210625/s00001/1624596386401/港府被指「警察政府」-林鄭月娥-用人唯才-料沒有其他人事變動



多謝警察維持治安,拉晒班智障黃屍,還香港安寧!


正常香港人可以安心出街、影相,唔會比人行私刑!



作用係妳餘下任期, 扶持妳匡正綱紀, 令社會回復穩定


真有點擔心比卡超識唔識政務民生?


[隱藏]
生果報結業後,傳媒真係已冇反對聲音?
睇嚟唔似喇。
每個記司都用陰謀論發問或質疑今次大換血嘅背後操作。仲有幾得幫生果報發聲。
生果報結業後,傳媒真係已冇反對聲音?


PS:似乎我係詞未達意。我嘅意思係,香港有大把反對派報。生果報結業,根本冇可能如四面八方所講,反對派傳媒嘅聲音就完全被打壓。

[ 本帖最後由 ntworks 於 2021-6-25 07:10 PM 編輯 ]



係又如何, 香港咁多黃屍, 就要有返咁多警察.


一年後李家超做埋行政長官 鄧sir做埋政務司司長😀

[ 本帖最後由 0qazwsxedc0 於 2021-6-25 01:44 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 ntworks 於 2021-6-25 01:41 PM 發表
生果報結業後,傳媒真係已冇反對聲音?
睇嚟唔似喇。
每個記司都用陰謀論發問或質疑今次大換血嘅背後操作。仲有幾得幫生果報發聲。
生果報結業後,傳媒真係已冇反對聲音!
可以有反對既聲音 但唔可以造謠
下個到立場



[隱藏]
犯罪份子應該要拉!支持回復香港秩序


識英雄者重英雄

吾係靠警隊
香港己收皮



連唐唐、忠爺都做到,有誰不能??


曱甴是賊,梗係驚警察
支持警察繼續止暴制亂,拉晒班黃💩智障曱甴



林鄭 : 用人唯才 , 暗指張健宗係垃圾


[隱藏]
曱甴又成功爭取


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]