• 瀏覽: 27,572
  • 回覆: 392
  • 追帖: 1
  • 分享: 15
+7



港大感染及傳染病中心總監何栢良表示,英國確診新型肺炎的個案有上升趨勢,本港沒有理由縮短由英國返港、已接種疫苗人士的酒店檢疫日數至7日,又認為應該將英國由現時的B組高風險指明地區,提升至A2甚高風險指明地區。

何栢良在一個電台節目說,根據英國數據,5月共有7萬6千宗確診個案、但在6月首20日就有15萬宗確診,其中99%帶有Delta變種病毒,及集中年輕人受感染,他認為由英國回港的留學生屬高危群組。

他又提到,英國提供兩款疫苗,復必泰及牛津阿斯利康,其中牛津阿斯利康的成效只有6成。他認為,若縮短英國回港人士的檢疫日數,有可能會有個案流入社區,屆時本港「清零」的情況,將「一舖清袋」。


—————————————————————————




第一次支持何栢狗

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1597236-20210623.htm?spTabChangeable=0



完全不同意縮短英國抵港檢疫至7日

至少要英國本土清零14天, 之後變清零28天才考慮



淋病賤鵝係唔係有親戚要從小不列癲回港碌消費卷?


英國爆得咁勁,點解要放鬆英國入境呢?


[隱藏]
陳笑恥都唔Q知乜思維黎, 快D落台啦PK


嬰角返黎 只隔7日 梗唔得啦 ,   駛乜專家俾意見


外國的Delta 爆得咁緊要, 現在又話再變種為Delta+, 真係唔贊成縮短檢疫期, 這不能博, 走漏一個都令全港又回到解放前 不單西方國家, 呆灣這個黑數地區也要加強留意


今次贊成何專家意見.


英國變種好勁,朋友個後生仔中咗招好返都無咗部分味覺!


[隱藏]
今次又懵唔曬


英國要28日先岩


呢個政府完全唔掂,冇理由放寬


引用:
原帖由 Rasputin 於 2021-6-23 11:46 發表
淋病賤鵝係唔係有親戚要從小不列癲回港碌消費卷?
佢兩個仔可能係英國



台灣就係死於3+11,香港官員無咁柒呱......


[隱藏]
不得不信國安法厲害🤗


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]