• 瀏覽: 3,373
  • 回覆: 11
+3
美國總統拜登愛犬「冠軍」(Champ)過世,蔡英文總統今天在拜登的推文中留言哀悼,不過此舉卻讓網友群情激憤,在PTT和臉書痛批「台灣人不如美國狗」、「500條人命不如一隻狗」。拜登有兩隻愛犬,在社交媒體上都擁有






嘩嘩嘩!大件事呀!死人本身無咩大不了!死狗更加無人會理!不過今次菜菜死大佬呀!灣灣人死菜菜都未有咁緊張!菜大哥死左真係好痛心!

新聞來源連結:
https://www.chinatimes.com/realtimenews/20210620001889-260407



台灣下半旗致哀


e家先知
未為晚也



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
台灣死咁多人呢件蛋散唔悼念,反而拜登隻狗死咗姐呢件菜菜子第一時間去奶人屎忽,真係台灣人命不如美個隻狗啊?哈哈!


喺菜英文英名領導下,台灣已經係人不如狗




菜飯桶說: 作為反中籌碼,早晚都會成為擋炮彈的C睇,有什麼好關心呢?

菜飯桶說: 1醬攻成萬骨夫,無腦島民為我而希生是理所當然的!



台灣人不如美國狗,一向都係,唔知台灣人有乜好嘈,台灣零舍多刁民。


引用:
原帖由 Tokyo2040 於 2021-6-22 07:41 AM 發表
台灣人不如美國狗,一向都係,唔知台灣人有乜好嘈,台灣零舍多刁民。
謊島上住著一群蛙蛙



[隱藏]
謊島無物,無水無電靠鑽木取火,竟然大言不慚自命救世主 ...  (看好了全世界,謊島只示範一次如何當救世主)...死未

[ 本帖最後由 香港內戰火焚城 於 2021-6-22 07:53 AM 編輯 ]



有冇着西方黑色葬禮禮服?


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]