• 瀏覽: 112,912
  • 回覆: 410
  • 追帖: 1
  • 分享: 8
+4
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
中共實施一國兩制下的香港,暴徒尚且可以咁放肆。相反連登暴徒橫行下的香港,香港人連發聲表達不同意見都唔得。佢地所講民主自由,大家心照啦,黃衛兵。
G7好像愈來愈少影響力了。


中國係全球推行基建計劃都唔啱??


七國要傾十幾年才開工嗎?


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 tomlee021239 於 2021-6-13 10:53 AM 發表
七國集團(G7)峰會聚焦中國挑戰和新型冠狀病毒肺炎(COVID-19)疫情大流行,對於G7公布全球基建計劃以抗衡中國的一帶一路倡議,德國總理默克爾(Angela Merkel)6月12日表示,不能坐視中國在全球推行基建計劃。

正在英國康沃爾郡舉行的G7領導人峰會6月12日進入第二天,美國總統拜登(Joe Biden)正努力團結美國的盟友,以應對中國和俄羅斯的挑戰。G7領導人6月12日宣布一項新的 ...
1樓英女王張相
係咪無左日本 ?



不能夠坐視,咪拿拿臨幫第三世界起基建囉


中國真係牽住歐美走


引用:
原帖由 vvoy 於 2021-6-13 10:59 AM 發表

1樓英女王張相
係咪無左日本 ?
故意key走左奸二偉



[隱藏]
引用:
原帖由 vvoy 於 2021-6-13 10:59 AM 發表

1樓英女王張相
係咪無左日本 ?
應該有.........他們拍攝不止一張...........換個位再拍攝..........之後選自己喜歡那張在國內發報.....!!
日本多數在後排位置.........應該無得坐....!!



自身難保點樣攪呀     邊個俾錢
有陣時真係忍唔住笑架 豬柒大聯盟



引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2021-6-13 11:02 AM 發表
中國真係牽住歐美走
同意, 中國樣樣都走先世界領頭, 美國就照抄中國, 中國做乜佢就照做

G柒, 而家又話要學中國攪基建

真係一班跟尾狗



當初老美就話中共一帶一路在全球貧窮國推行基建,會令世界各貧窮國的債務加劇,到時就可以用債務去控制貧窮國架喎!
子曰:「己所不欲,勿施於人!」,G7 你們現在又想作甚麼呢?



嗱,中國一帶一路係有遠見㗎,西人都要跟風學嘢,之前就嘲笑中國,依家就話要做埋一份,證明西人唔係高人一等㗎


[隱藏]
>>但G7的目標是為世界上一些仍然落後的國家制定積極的議程


即是又想干預他國內政,在非洲,歐美殖民國曾吃了非洲人幾多血?


但G7有幾多國有錢幫他國搞基建先,只是鐵路運輸,要搞幾多年??



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]