• 瀏覽: 3,514
  • 回覆: 12
中共中央政治局委員、中央外事工作委員會辦公室主任楊潔篪,周五(11日)在北京應約與美國國務卿布林肯通電話,雙方提到台灣、...



睇內文係中國應約通話,
睇嚟China Joe開始做嘢

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/intnews/20210611/mobile/bkn-20210611200042700-0611_00992_001.html



繼小米、tiktok無事後,
依家連新疆棉都無哂聲氣



美帝國主義者很傲慢,凡是可以不講理的地方就一定不講理,要是講一點理的話,那是被逼得不得已了。


美國5月通脹率高過市場預期- RTHK

[ 本帖最後由 starr 於 2021-6-12 07:11 AM 編輯 ]



引用:
原帖由 andy1958_1 於 2021-6-12 07:07 AM 發表
繼小米、tiktok無事後,
依家連新疆棉都無哂聲氣
反外國制裁法獲通過 可查封外國組織及個人在中國財產 - RTHK


那些H&M們,還敢跟著西方政客嗎?



[隱藏]
老美不能搞亂中國,就在中國周邊的地區挑撥離間,目的只有一個,就是要使中國自顧不暇,讓老美可以追上來。


又話唔吃這一套現在搵人做乜鬼. 難道想比美國佬睇吓可愛嘅一面?


中方“應約”,‘
顯然布林肯死纏爛打要通話。
不出意外,又被像訓孩子一樣訓了一頓。
美國色厲內荏,通脹都快爆了,急需中國的優質商品來填充天量超發美元的購買力。
但又不得不死要面子,裝出一副“一切盡在掌握”的樣子。
全世界都憋着笑,靜靜看美國表演。



引用:
原帖由 後天強勁的蝦仁2 於 2021-6-12 07:53 AM 發表
又話唔吃這一套現在搵人做乜鬼. 難道想比美國佬睇吓可愛嘅一面?
究竟係邊個搵邊個,內文有講的。



布林肯一開口就話: 嗱, 老楊, 我好聲好氣搵你, 你今次咪再打我臉喎, 我地美國人不吃這一套.


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
反完中又話要傾, 美國L性格都幾分裂.


引用:
原帖由 lam4451 於 2021-6-12 08:29 AM 發表

究竟係邊個搵邊個,內文有講的。
中共傳媒有邊次唔係話中方被應約架.
真係信一成雙目失明.



香港問題, 台灣問題, 新姜問題 


都係老尾用來搞9中國的借口.


佢老尾自己都無民主, 仲咁關心你香港民主? 呃香港豬西就得. 



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]