• 瀏覽: 5,639
  • 回覆: 14
法國總統馬克龍到法國南部視察時被人掌摑,警方拘捕兩名涉嫌與事件有關男子。

馬克龍周二到訪德龍省一間為酒店和食肆訓練工作人員的培訓學校參觀,與民眾握手。一名男子突然掌摑馬克龍,保安人員隨即將馬克龍拉走,推開該名男子,據報他曾高叫反對馬克龍的口號。警方之後將該名男子及另一名拍攝影片的男子拘捕。

馬克龍事後繼續行程,指這是個別事件,又指暴力及愚蠢行為不屬於民主。而總理卡斯泰則在國民議會上批評事件侮辱民主,強調民主應透過辯論和對話展現,但不能以暴力表達。




唔係喎! 香港民主黑衣YC周街打人, 殺人, 燒人..............都係為了民主喎!


新聞來源連結:
https://news.tvb.com/world/60bfda52335d19221fb98a01/法國總統馬克龍南部視察時遭掌摑-兩名男子被捕



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
咁點解佢又支持港人用暴力去爭取民主嘅


香港黑暴放火、打人、燒人、掟死人,歐美大讚。
法國有人掌摑馬克龍,違法達義,歐美譴責。
連拍攝影片都拘捕,法國咁無自由㗎。



違法達義


[隱藏]
馬克蟲抵打面


美國搵條間諜走去摑狗馬克龍二巴、叫你收聲唔好再講監聽既野、今次就小懲下次就大戒、係唔係又想法國日日都顏色革命?


底打,做尾國狗,自己經濟都吾搞。民主國家是可以比市民抽架


法國總統幹擾司法,系香港打你一巴最多咁系社服,去到你身上就講咁多。有白色恐怖


香港民主係要打人的, 仲要用坑渠蓋兜頭車埋去


[隱藏]
以為自己好受歡迎!


抵打


香港掟汽油彈、掟磚、打人、燒人,叫和平示威!


法國示威者摑馬克龍一巴叫極端暴力!



香港暴力就上時代周刊,打你一巴就要拉要鎖


唔係化,一巴掌就又要拉又要鎖,仲學人講人權?
香港班黃畜話你只不過係人民公僕,出得糧比你就要預比人打架啦



[隱藏]
被打臉


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]