• 瀏覽: 11,301
  • 回覆: 287
  • 分享: 1
+8
警方以疫情為由,反對支聯會今日舉行六四集會。支聯會副主席鄒幸彤今早涉嫌「宣傳或公布未經批准集結」罪被捕。據其親友引述指,若今日無法點起燭光,將禁食一天。目前正在獄中的社民連梁國雄及陳皓桓,今日亦一同在石壁監獄禁食一日。

據鄒幸彤的親友透露指,律師已初步跟她取得聯絡,引述鄒幸彤指情況尚好。親友又引述她指,若她今日無法點起燭光,將禁食一天。

               
               
               
       

另外,社民連今早在社交媒體發文指,社民連副主席長毛梁國雄及行委陳皓桓今日會在石壁監獄禁食一天,以悼念六四事件。帖文引述梁國雄指,他曾在2000年在獄中為悼念六四而寫下新詩,「縱令我手無燭光,難禁眾心悼國哀」。

今日是「六四」事件32周年,支聯會原擬今晚在銅鑼灣維園舉行的「六四」集會被警方禁止。警方今日拘捕兩人涉嫌「宣傳或公布未經批准集結」罪,包括20歲外賣速遞員及鄒幸彤,兩人將被扣查。警方指,兩人涉嫌透過社交媒體帳號,在不同網上平台繼續宣傳及呼籲市民參與相關公眾活動。



禁食一日?  好偉大呀!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1590676/即時-港聞-鄒幸彤-若今日無法點蠟燭將禁食一日-梁國雄陳皓桓獄中同絕食



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
良知


飢饉30都禁食30個鐘啦


快d捐錢啦



呢班“一日同胞”有排坐,小心身體好過啦


[隱藏]
一日咁少?


禁食一天!
勁呀!真係嚇死人喇!



爛仔得天下,會咁輕易放手?


今日咁啱加餸


引用:
原帖由 港人共敵777 於 2021-6-4 01:44 PM 發表
良知
禁食一日伐表啲乜禁埋慾都無人理你喇,只為有糧資一於就白痴



[隱藏]
係屋企點會死的嗎.


禁食一日 


絕食一日當減肥啫,有本事就絕食至死,咁就係英雄啦


燒膠樽今日唔叫外賣啦


引用:
原帖由 sunday8999 於 2021-6-4 01:46 PM 發表
一日咁少?
你想幾多?每年都係講一日血濃於水



[隱藏]
挑佢老尾,有種一直絕食落去。


主題標籤 #梁國雄
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]