• 瀏覽: 4,697
  • 回覆: 54
社民連發表所謂「決議文」,指在選舉改制下,公民提名權被剝奪,認為香港已喪失公平公正的選舉制度,社民連不會派人參與今年選舉委員會選舉及立法會選舉,更向其他反對派施壓,指「民主派躋身其中只成為花瓶角色,強行參選徒然令民主運動再陷爭拗」,社民連更意有所指地呼籲「廣大群眾積極透過各種選舉憑良心表達意見,盡力彰顯真實民意」。這是對抗中央、破壞新選舉制度的所為。
既然社民連已經表明不參選,也希望所有反對派都不參選,但又呼籲廣大群眾「透過各種選舉憑良心表達意見」,這實際上就是煽動市民投白票、投廢票,通過施壓反對派杯葛選舉,再煽動市民投白票廢票,破壞新的選舉制度,以阻撓「政權機關依法履行職能」。社民連更揚言要爭取國際社會支持,勾結外力躍然紙上,其所為已涉嫌違反香港國安法三宗罪。社民連的「決議文」,正是其挑戰新選舉制度,挑戰香港國安法的「罪證文」。
社民連「決議文」寫得「大義凜然」,主要原因也不過是自知不可能取得參選資格。社民連一直對香港政制不遺余力攻擊,但梁國雄等有哪一次不是爭位出選,為什么從來沒有見過社民連抵制選舉?原因不過是政治利益考慮。在新選舉制度下,社民連絕不可能符合「愛國者治港」要求,也不可能取得提名票,如果梁國雄自忖可以參選,社民連會抵制嗎?梁國雄一直以來對議席的貪婪已經說明一切。現在的「義憤填膺」,不過是對參選之路斷絕的不甘和憤懣而已。
社民連參不參選是自己的權利和自由,但現在問題是社民連不單自己不參選,更呼籲、施壓其他反對派政黨不參選,更煽動市民投白票和廢票,從而破壞選舉,這樣就是法律所不容許。社民連在「決議文」中要求「民主陣營應認清形勢」,更指「強行參選徒然令民主運動再陷爭拗」,等于是將有意參選的反對派人士抹黑為「聽話者」。言下之意,哪個反對派人士參選,就是「聽話者」、「投降派」。這樣的說法當然是一種施壓,是要令反對派杯葛選舉。
社民連的「決議文」有三方面涉及違反香港國安法:一是社民連的「決議文」目的就是要破壞選舉,令選舉失去認受性,令議會難以有效運作,有可能觸犯香港國安法「顛覆國家政權罪」。二是公然鼓吹市民通過投白票、投廢票破壞選舉。當局已經提出立法規管煽動投白票行為,社民連的所為已經越界,涉嫌觸犯香港國安法第29條。三是社民連在「決議文」明目張胆地稱爭取國際社會支持,極有可能違反香港國安法「勾結外國或者境外勢力危害國家安全罪」。



杯葛民主選舉,乃係下下策;愛國港人自治,系上上簽。



前幾日,敘利亞啱啱結束全民直選,現任總統阿塞德以95.1%嘅高飛繼續連任總統。然而,呢個我哋夢寐以求嘅「一人一票」,真普選,就畀德、美、法、意、英等國聯合譴責,畀吹捧「真普選」嘅「民主標杆」直接否決。迷惑、彷徨,呢個更加系對「民主」徹底嘅諷刺!現時,嗰個抹黑選舉制度、煽動杯葛選舉嘅社民連,同歐美嘅「論調」高度一致,卻仲喺度大聲疾呼「民主普選」,直接露體咗將人民作為「選舉工具」嘅「真實目的。以人民嘅名義」杯葛「民主」,實為可恥嘅「下下策」;「愛國愛港自治」搞大「民主」,方為正道嘅「上上策」。社民連咁嘅下作之策,不單無辦法得道多助,反而失道寡助。


社民連噉嘅民主派,不過系外國插手香港事務嘅政治投射,而受限於《完善選舉制度條例》難以進入選舉,令其亂港政途前程慘淡,揀杯葛嘅「下下策」,都實屬無奈。不過就系呢個無奈嘅「下下策」,都有前車之鑒。無論系較早時嘅「總炒」,仲系前個月試過嘅「鬧炒」,反對派托住西方政要嘅「抗議大旗」,有恃無恐咁叫囂同威脅,最終都「得償所願」咁「割席」而去。依家都仲喺度搖擺、內鬥唔止嘅民主黨等政黨,點會唔知「齊下」嘅結果喇?!社民連長篇大論嘅煽動,再點樣言辭鑿鑿,亦都系民主派用濫嘅陳腔舊調,起唔到乜波瀾。翻轉頭是背後撐腰嘅西方國家,愈發對香港嘅培植力量感到失望,更加消減其插手欲望。


不過,「下下策」雖不濟亂港再起,但系都暗藏殺機。社民連杯葛嘅唔止系左右搖擺嘅民主派,更加系煽動民心初定嘅香港市民。完善香港選舉制度,從中央起草、決議通過到最終香港通過,全程依法依規、廣泛徵集各方意見,目的系同香港國安法一樣,為「愛國者治港」提供制度保障,為香港同市民謀求「再出發」嘅福祉。而呢個最終落到「人」嘅福祉,就畀社民連挑撥離間。社民連抹黑選舉制度嘅審查機制系「操控入掣」,系「變相剝奪港人嘅提名權」,繼而煽動港人「喺區選同其他社區中嘅選舉戰場寸土必爭」,目的系瓦解啱啱凝聚嘅民意。因而,同假宣誓入閘嘅反對派一樣,社民連嘅「褪」,實則系揾機會再「入」;假意為港人爭取權利,實則藉此為暴亂工具。社民連此舉,心機險惡至極!邊個又會同此惡為伍?!


防止亂港分子進入香港管治架構,有力維護香港安定、保障市民嘅各項權利,系中央克服千難萬阻通過選舉改革嘅良苦用心。而呢份良苦用心,都已經將「欖支」伸向咗民主派,只需一份「愛國愛港情懷」。但依家折斷「欖支」嘅正系社民連,佢哋繼續枉顧香港利益、枉顧市民權利,繼續同被捕嘅亂港分子同流合污,企圖繼續大搞暴亂抗爭,呢啲先系香港「民主進程」真正嘅「罪魁禍首」!


關於民主,我哋必定會「寸土必爭」,但絕對唔揀喺社民連呢班「反中反港」之徒嘅鼓動同帶領下,都絕對唔揀畀外國勢力粗暴干涉同威嚇下嘅「下下策」,而系揀順應中國同香港發展融合潮流,揀順應主流民意「上上簽」。相信700萬手足,會以中華赤子之心,共同推動香港由治及興、推動民主健康發展。



[ 本帖最後由 穿透屋頂的陽光 於 2021-6-2 04:23 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]