• 瀏覽: 2,863
  • 回覆: 20
醫管局公布,過去一周(5月24至30日)再多12人曾接種疫苗後在公立醫院死亡,並新增4宗接種疫苗後流產個案,累計有23宗。新增死亡個案中,6宗屬住院死亡,另外6宗為急症室死亡個案。...

人地都已經一早話明大肚婆係唔打得架啦...

新聞來源連結:
https://www2.hkej.com/instantnews/current/article/2815926/一周內多12疫苗接種者死亡+4孕婦流產



好似專家講過, 話大肚婆打復必泰


針下亡魂


事實證明就快死嘅都會打疫苗完成公民責任,你班未死得嘅都唔打就真的有點無恥了。


[隱藏]
數據顯示,自2月26日疫苗開打至5月30日94天以來,累計出現80宗打疫苗後死亡個案,打針後出現急性中風、急性心肌梗塞及流產個案,分別累計244人、90人及23人。


今次是信報報導, 並非方向報。



袁大炮去左邊 ??


復必泰,墮胎良藥


 妓者又嚟 ON 9, 
乜野叫曾接種疫苗後死亡? 
我細過打過流感針叫唔叫 "曾接種疫苗"? 



根本打唔打針都會發生







[隱藏]
報導用字有誤導,乜叫打疫苗後死亡!只係死者是曾經接種疫苗,亦應公佈香港今日死左150人,全是冇打疫苗!


都係黑媒段章取意攪事啫!


種種跡象顯示唔打係最安全。而家香港又冇疫情,打針係賴屎上身。唔覺意就好似果幾十人咁成為針下亡魂。


🤣成年死既人都計哂數,香港死亡率係唔係大升左幾倍


原來香港無疫苗針打就無人死,無孕婦流產?香港傳媒真係有水準。


[隱藏]
無事食生薑😑


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]