• 瀏覽: 4,558
  • 回覆: 52
+5



昨日《東方日報》以〈爆眼女無爆眼 笑住去台灣〉為題,稱2019年8月11日在尖沙嘴警署外受傷的爆眼少女已離港,並形容她沒有爆眼。

但據悉,當時少女受傷後被送院,的而且確診斷她右眼的眼球爆裂,即一般所指「爆眼」,包括包圍眼睛的鞏膜、眼前房及視神經都嚴重受損,軟組織腫脹;因撞擊力大,連眼睛周圍的骨、上頜竇、鼻與眼睛之間的篩骨都有粉碎性骨折,而且大量出血,當時並沒在眼內找到異物。醫管局發聲明指,一直配合警方調查,已依法向警方提供有關醫療紀錄




據悉當時少女受傷後被送院,診斷她右眼的眼球爆裂,因撞擊力大,連眼睛周圍的骨、上頜竇、鼻與眼睛之間的篩骨都有粉碎性骨折,而且大量出血。資料圖片

眼科醫生:外觀無礙 視力或已永久受損

有眼科專科醫生表示,即使現時從外觀上見到傷者眼睛與常人一樣,不代表沒有曾經爆眼,「受咗傷醫生會做嘢,會縫番個傷口,好似隻手畀人斬咗一刀,都會縫番個傷口」。除非整個眼球也「爛晒」,或需移除整個眼球放入假眼。

該醫生指,爆眼的傷者眼白可能會有疤痕,只是遠距離看不見,但近距離會見到;而且外觀無礙不代表視力沒受損,可能視力已永久受損及會提早白內障。

警向醫院索醫療紀錄拒交法庭手令 少女覆核敗訴

爆眼少女受傷後,送到公立醫院治療一周後出院,警方曾要求醫管局交出少女的醫療報告,少女也曾就此向法庭提出司法覆核,

上訴庭上月頒下判詞駁回上訴

《星島日報》今日在專欄「大棋盤」,以〈醫管局涉包庇『爆眼』造假案?〉為題,質疑「完全知悉『爆眼少女』情況的醫管局,竟然一直任由謊言散播,實有包庇黑暴『造假』之嫌」。

醫管局發聲明回應指,一直配合警方調查,並已依法向警方提供有關醫療紀錄,亦得悉當時事件已進入法律程序,該局與有關部門均須尊重及遵守有關程序的限制。

警:不評論個別媒體報道

醫管局重申,對所有病人一視同仁,堅持尊重個人私隱及有關法例要求,未得到病人同意,不會向公眾或傳媒披露個別病人的具體臨床情況。對於有評論文章指醫管局包庇造假,刻意隱瞞個別病人情況,醫管局並不認同,亦重申並非事實。
警察公共關係科回覆指,警方不評論個別媒體報道。多個傳媒則引述消息指,警方仍在調查爆眼少女是否參與暴動。
-----------------------------
==================================================================================

當時確診報告係點寫,有冇交過俾警方係可以 verify 嘅事實嚟! 如果警方已經報告在手,何以顧左右而言他?  如果係冇收過,就咪話冇囉,好難嘅咩?

醫管局未得病人同意,除非配合法庭命令,否則豈能隨便公開病人私隱?

新聞來源連結:
https://hk.appledaily.com/local/20210525/QMN36TI52JD3PIFQZRE677HG4U/



最終無名無姓無屍骸。



爆你屎忽就有!



我真係知香港有邊個醫生
可以將一隻比鋼珠碎片爆眼球還完
仲要視力無損


收手啦曱甴,文宣點漂白都無用
你地呃到自己,唔代表呃到正常人



[隱藏]
引用:
消息:爆眼少女送院時確診右眼球爆裂
咩消息啊!?
連登曱甴聞酸消息啊!?



引用:
原帖由 綠腳趾 於 2021-5-25 08:15 PM 發表

咩消息啊!?
連登曱甴聞酸消息啊!?
唔係毒果消息咩?
如果毒果消息正確,即係有人披露咗佢嘅醫療記錄。



蘋果日報同你講私隱?
黃絲乜唔係最叻起底咩?



如果事實真係咁,一早就呱呱叫啦,仲洗乜司法覆核


吊 又據悉 醫管局究竟有冇提供過醫療報報告


[隱藏]
引用:
原帖由 痴漢電梯 於 2021-5-25 08:48 PM 發表
吊 又據悉 醫管局究竟有冇提供過醫療報報告
法庭話要俾,你估有冇俾? 醫管局聲明會公然撒謊,而警方又唔出聲?

醫管局發聲明指,一直配合警方調查,已依法向警方提供有關醫療紀錄

[ 本帖最後由 hfceddie 於 2021-5-25 08:52 PM 編輯 ]



爆你屎忽


又自稱眼科醫生 又可能又或


毒果好心你收工啦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
咁係咪代表佢真係爆眼女呢?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]