• 瀏覽: 1,141
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/commentary/20210525/bkn-20210525000353421-0525_00832_001.html

有道是拳頭打在棉花上,回音都冇!之不過拳頭打在鑼鼓上,咁就全城振奮!功夫茶講緊本報尋日嘅獨家消息「爆眼女無爆眼,笑住去台灣」,真係石破天驚,吸引全城焦點,個個熱議,人人爭論!呢單圖文並茂嘅獨家料所以譽滿香江,皆因黑暴期間,呢位少女如何受傷一直係一個謎,其受傷原因亦一直引起爭議,惟黑暴喺冇任何根據下,一口咬定佢係被警方布袋彈所傷!

都話阿婆走得快,一定有古怪!咁阿婆走得慢呢?呵!原來去拜神!嘻嘻!依家東方獨家踢爆「爆眼女無爆眼」,仲雙眼炯炯有神咁笑住去台灣,咁唔通就冇古怪?正是「女子關係天下計,漁樵閒話是史思」,佢上演一齣「墳前燒報紙——呃鬼」吖!

之不過,有東方,有真相。一日一東方,唔會盲舂舂!當年黑暴藉爆眼女發飆,又在毒果報的鼓吹下,網上又乘機大肆渲染仇警,以「警察還眼」作口號,號召他人在事發後翌日到香港國際機場參與聲援「爆眼少女」集會,結果引來軒然大波,機場喺前年8月12至14日一連3日被癱瘓,期間更發生內地記者遭禁錮毆打一事,嚴重影響經濟民生之餘,事件亦醜出國際!

爆眼女呢單世紀謊言經本報獨家爆破,不但市民大呻當初被呃得透,原來謊言講100次就算未必成為真理,但真係會有好多人信㗎!難怪甚麼「太子站打死人」、「新屋嶺性侵」等,都不必求真求證,令一直守我城嘅警察含冤莫辯!有議員形容事情猶如劇本一樣;目前警方應盡快調查佢當日雖以「義務急救員」身份出現現場,但該處始終係衝突事件現場,應徹查佢有否參與非法集會,以及是否涉及暴力事件。若屬實,豈可讓佢一身白衣裙笑騎騎咁作出V形勝利手勢,就拜拜香港你條尾,着草台灣咁過癮!

嗱!本報一篇獨家堅料激起千重浪!有本身係律師嘅議員都指出,爆眼女當日一身黑衣黑罩,成個女黑俠木蘭花咁款現身暴力衝突現場,執法機關亦應就此作出調查,追尋真相佢有否牽涉暴力或違法行徑等。若調查屬實,律政司必須作出檢控,彰顯不會輕輕放過任何一名違法人士。佢又感慨:當時反對派屢吹捧事件,借爆眼女事件抹黑警方,但原來佢已遠走台灣,直言對方「身有屎」,如今被踢爆情何以堪?

功夫茶亦只能感嘆,少女笑騎騎去台灣,原來扮盲都可以搞到香港雞毛鴨血,難怪有人話,改變世界,未必一定係有智慧嘅聰明人,笨蛋和蠢豬都得,只要佢有足夠權柄,照樣可以改變世界,不過改變得更糟糕!唉!寄望「避政司司長」嘅鄭若驊作出檢控,都真係種花唔淋水——多謝晒咯!
---------

524,東方日報踢爆所謂爆眼女!真正「一笑渡凡間」!

毒果淫報去死!



 
迎接2024巴黎奧運年
中法建交60周年