• 瀏覽: 25,564
  • 回覆: 285
  • 追帖: 1
  • 分享: 19
+2
政府設立的社區接種中心,提供BioNTech復必泰疫苗的只會運作至9月底。衞生防護中心前總監、疫苗專家委員會成員曾浩輝今早(23日)在電台節目《政好


星期天》坦言,市民「蘇州過後無船搭」(編按:應為無艇搭),認為未來多國都會要求有入境人士有疫苗護照,重申全球的疫苗供應緊張,未來香港即使想再訂購疫苗也未必有貨,再次呼籲市民盡早打針,不要在8月才一窩蜂接種。

新冠疫苗顧問專家委員會召集人劉澤星表示,本港疫苗接種計劃開始至今3個多月,但接種率只得一成多,若按現時每日接種1.4萬至1.5萬劑疫苗推算,至年底也只會有約450萬人接種了疫苗,遠較目標的六至七成接種率有一定距離。

另一名委員會成員曾浩輝則提到,接種疫苗是大勢所趨,外國未來或要求入境人士持有疫苗護照,無論出國旅行或工作都有需要。他提醒市民「蘇州過後無船搭」,政府已表明有部分的社區接種中心9月會停運,而且因全球的疫苗供應緊張,未來政府再購針有未必有貨,再次呼籲市民盡早打針,不要留待8月才去打第一針。

副作用報告公開透明 以科學分析個案

劉澤星強調,接種疫苗與用藥一樣都有可能出現副作用,現時出現副作用的部分個案未必解釋到,但專家會盡量將所有數據歸納,「打完疫苗後有可能會急性腦中風等數據其實低咗好多,絕對無高過無打疫苗人士」。

有評論指專家偏幫政府?他稱「我係一個醫生,最想係病人好返」,故今次疫情想香港快些回復正常,一直以科學去分析。他強調,數據反映得出接種疫苗不會引致血管栓塞、急性中風等。

至於有多名孕婦打針後流產,劉澤星澄清每一萬人,便會有6.3人會流產,打疫苗的數據則為就0.38,認為兩者無直接關係。面癱方面,他指面癱原因可能是中風等,但未必所有人會入院,所以背景數據並不足夠,與2018及2019年的數據相比,未見有上升趨勢,但港大正收集數據作研究。

曾浩輝也指,專家們是以仔細及科學角度分析每個個案,「成日講幾多日前打完針(死亡),呢個就係一個標題」,認為傳媒的報道令人產生錯覺。他重申,本港每兩個星期便有疫苗副作用報告,較不少國家公開透明。





全世界爭住打疫苗喺香港咁特別好多國家一針難求

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/article/628494?

[ 本帖最後由 eos888 於 2021-5-23 11:13 AM 編輯 ]



為人為己,未接種疫苗的人,如果沒有長期病患或任何不能接種的原因,應盡快接種,使香港可以達到群體免疫的門檻


全球已接種16億劑, 每百人接種20.4劑

中國 4.7億劑,  每百人接種32.4劑
美國 2.8億劑,  每百人接種83.5劑

香港人, 為自己, 無病既應該去接種.

[ 本帖最後由 jalsen8888 於 2021-5-23 11:25 AM 編輯 ]



危言聳聽, 國家自己生產就有國藥科興 點可能無貨


[隱藏]
黃醫喪谷伏必Die


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
所以國安要搞掂埋D毒媒同背後搞小動作文宣等曱甴香港先有救


依家日日閙政府谷針,
到冇針打就會變成日日閙政府冇用買唔到架啦



引用:
原帖由 吳儼晉 於 2021-5-23 11:26 AM 發表
上個月我跑步經過見到有位外判大叔安裝街路燈, 期間我跟佢傾談  我問他打了針未? 大叔回答: 總之7婆叫就同佢相反  拒絕打針 ,
當時我好想爆粗屌柒佢
呢D人攞自己條命教''校飛'',出左事唔抵可憐



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 snoopy_fa 於 2021-5-23 11:26 AM 發表
危言聳聽, 國家自己生產就有國藥科興 點可能無貨
好似口罩咁。只會越來越供過於求,最後蝕讓送比你



引用:
原帖由 andysan4 於 2021-5-23 11:26 AM 發表
黃醫喪谷伏必Die
做番本份,為己為人去打針!



係就最好!喺隔離帖大把柒頭話等吓先!須知今日世界啲報應嚟得好L快,等睇班冚家剷全家插喉!


引用:
原帖由 jalsen8888 於 2021-5-23 11:24 AM 發表
全球已接種16億劑, 每百人接種20.4劑

中國 4.7億劑,  每百人接種32.4劑
美國 2.8億劑,  每百人接種83.5劑

香港人, 為自己, 無病既應該去接種.
平時老虎打死幾隻,又煙又酒都無事
打針? 忽然話自己3高,頭曇身慶

同甲甴被判刑,要求情,忽然又周身病痛,思覺失調一樣



[隱藏]
我哋勝在有偉大嘅祖國做後盾!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]