• 瀏覽: 24,173
  • 回覆: 325
  • 分享: 1
英國首相約翰遜(Boris Johnson)5月21日表示,英國航空母艦戰鬥群將到訪南海,不是打算引起敵意,而是向包括中國在內的國家展示,英國相信海上國際法律。

航空母艦「伊利沙白女王號」(HMS Queen Elizabeth)在這次任務中將帶領航空母艦戰鬥群訪問40個國家。

約翰遜說,海軍航空母艦戰鬥群到訪南海,也會幫助展現國家的軟實力,例如是顯示對民主和法治的信念。

他說:「其中一件我們將明確地做的事情,是向我們在中國的朋友展示我們相信南海的國際法律,而且我們會以自信但非對抗的方式來證明那一點。」



漏水狀況搞番好未呀?

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/即時國際/628192/英國航空母艦將到南海-約翰遜-向中國展示我們相信國際法



與鳳凰同飛,必是俊鳥;與虎狼同行,必是猛獸!
你能走多遠,看你與誰同行!
如果去到南海漏水沉左落海,我相信中國會幫佢打撈番上黎


真係得閒到咁


相信國際法 就把 馬島 還給 阿根廷


把 北愛 還給 愛爾蘭!!





[隱藏]
相信中國海軍定會好好招呼呢啲硬鳩白皮豬


慘了, 英國都敵唔住美國的打壓, 漏水艦都要被迫出來丟架!!!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
真係得閒





國際法?同意以色列講啦


[隱藏]
冇艦載機嘅航空母艦?
不如係上邊整個足球場,搵兩支英超表演下,搵個裁判嚴厲執法,咪可以展示佢哋相信國際法囉。



蘇格蘭表示要求約翰遜相信國際法, 唔好阻住蘇格蘭獨立


英國學人講國際法?真係難聽過粗口。
聯合國一致通過要你交還霸佔的查戈斯群島。你有歸還嗎?

[ 本帖最後由 dhammika2 於 2021-5-22 08:16 AM 編輯 ]



引用:
原帖由 笑看流浪英犬 於 2021-5-22 04:26 AM 發表
相信國際法 就把 馬島 還給 阿根廷


把 北愛 還給 愛爾蘭!!


仲有毛里求斯 嘅 查戈斯群島...
聯合國已經裁定英國非法霸佔,要求英國歸還,英國佬居然仲有面講國際法,真係厚顏無恥!



國際法容許以色列強佔耶路撒冷?容許以色列用戰機轟炸,用大炮血洗手無寸鐵的巴勒斯坦平民嗎?


[隱藏]
巧驚驚,咁就要出口D飛機,導彈,艦艇去阿根庭,賺D紅酒,牛肉返來壓壓驚先得D。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]