• 瀏覽: 933
  • 回覆: 12
勞工及福利局局長羅致光指,勞工處會履行《國安法》的責任,監督和管理工會,不排除取消違規工會的登記。


行會成員、資深大律師湯家驊在電台節目表示,羅致光所引用的法例屬指導性條文,無刑事責任,但作為一個負責任的政府,須確保國家安全不受威脅,強調任何工會或團體只要「行得正、企得正」,凡事符合法例,應無所畏懼。


至於《職工會條例》列明,工會經費不得在香港或其他地方直接或間接用於任何政治目的,或支付任何團體促進政治目的。湯家驊認為工會成立目的是處理勞資利益及糾紛,如經費用於其他政治範疇,包括選舉,就屬於犯法。


醫管局員工陣線副主席羅卓堯則認為,政治紅線正收緊,他們曾經論過是否解散工會,但認為不應因為紅線而放棄本身做的事。
   


正正常常的組織又點會畏懼國安法,只有立心不良做壞事者才會日日驚慌國安人員上門到訪。

新聞來源連結:
https://www2.hkej.com/instantnews/current/article/2801102/湯家驊:工會「行得正企得正」毋畏國安法

[ 本帖最後由 Henrywu18 於 2021-5-17 11:03 AM 編輯 ]



可惜漢奸唔係行得正呢,


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
工會 唔係想聽你講 「行得正、企得正」毋畏國安法, 呢啲肺話  


2020年比之前多二十四十倍申請,係人都知道原因。


國安法只係針對反中亂港的組織和人士,你唔作死又怎會受牽連呢


好自為之


[隱藏]
引用:
原帖由 吳儼晉 於 2021-5-17 11:27 AM 發表
湯家驊你條兩面派算吧啦
你覺得佢講錯?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

咁都叫光明正大,行得正企得正都唔需要解釋啦掛



做左壞事踎監就話當渡假,著草走佬就話為打國際線,玩火線就話打壓自由,個個自認無錯。無錯行得正又點會怕法律呀!




[按此隱藏 Google 建議的相符內容]