• 瀏覽: 4,476
  • 回覆: 59
  • 分享: 1
【星島日報報道】特首林鄭月娥近日主持節目《選委界別分組面面觀》,請40多名不同界別的潛在選委進行訪問,在建制圈子中惹起熱...

香港特首選舉開打,開始鬼打鬼,人不為己天誅地滅,想方設法搶搶位置,睇睇張志剛幾囂張。

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/屈穎妍批林鄭任主持不務正業-諷成功讓港台節目收視-清零-102800746.html



屈穎妍只係講事實, 可以俾港台, 玩反中亂港咗咁耐, 身為特首責無旁貸.


提示: 違規內容已被屏蔽
香港防疫算係咁,如果有做得唔好既地方,都係因為刁民放大事件。防疫最大問題,係刁民既不合作態度,怪政府不如怪自己任性。


[隱藏]
2個賤婦都係抵死


港台收視?who care?😂


凸手向菜飯桶偷師,靠做show管治


呀大媽妄議煽動仇恨政府高層喎,仲唔拉七佢


咁底收視屈小姐有冇份係果6500個人? 冇就出黎叫做乜鬼哩! 鬼唔知你個喪屍文宣多過6500人睇咩。


一切令人走向喪屍鬧政府向的都係福街,千古罪人,屈小姐請自重! 你好好鼓勵政府同心抗疫吧!


未來25年,正常人請走新玩法,多多支持政府施政,有事可以批評,評完繼續支持,先至係正路。

[ 本帖最後由 fstephen 於 2021-5-17 10:58 AM 編輯 ]



[隱藏]
真係除咗31台晚上直播黑暴活動外,從未睇過港台電視。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
又以下犯上


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
屈師奶以下犯上,冇大冇細,特首不是妳可以隨意批評,請國安部機上門拘捕屈師奶


主題標籤 #林鄭月娥
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]