• 瀏覽: 6,356
  • 回覆: 52
自從去年本港實施《港區國安法》後,以美國為首的西方國家,不斷抹黑該法,甚至提出各種無理質疑。未知是否受其影響,據香港美國商會(AmCham)公布最新調查顯示,有42%受訪會員表示考慮或計劃離開香港,當中有62%人指離港的原因之一是《國安法》令人不安。調查結果令筆者感到費解,如果說是因《國安法》而要離開,難道美國就沒有國安相關法律?他們有否了解清楚《港區國安法》?

選擇留港受訪者比例較多

凡事都有兩面,值得大家留意的是,其實有多達58%受訪者選擇留在香港,而且他們對香港都有不少正面評價。例如當中77%受訪者認為香港生活好、55%認為是香港經濟有非常良好的經商環境,更有48%喜歡香港鄰近內地市場。報告還匿名引述會員意見,指出國家安全是全球都有的規範,即使美國都有「國土安全部」,香港較美國相對安全;也有成員認為香港稅率較低、雙語教育環境優秀等。由此可見,選擇留港的受訪者還是佔較大比例,香港仍然對外商有相當吸引力。

香港自由、法治始終如一

說回《港區國安法》,法律所針對的是危害國家安全言行,不會影響現有各項依法享有的自由。 或許是因為最近有不少人涉該法被捕,而令外商有憂慮及誤解,但那些案件的被告本身涉及針對港府,甚至劍指中央,例如反對派的「35+初選案」就是一例。維護國安是所有國家的頭號大事,即使是美國亦有自己的國安法,為何香港就不能有、就會「有問題」?試想想,如果在美國有人策劃顛覆國家,華府會否袖手旁觀?香港的自由、法治及營商環境等條件,一直始終如一,只是有人不斷透過抹黑、販賣恐懼的手段,想把香港這個國際都市「人格謀殺」。


政治把戲毫無代表性,國安法「定海神針」無疑



香港美國商會喺本月5號至9號進行咗一項調查,共有325名會員回復,占會員總數24%。結果顯示,42%嘅受訪會員考慮或計畫離開香港,當中62%嘅受訪者聲稱國安法令人不安,亦有逾40%嘅受訪者對香港未來競爭力感到悲觀。商會呢一操作遭到咗不少愛國愛港人士嘅批駁,認為商會此舉係西方政客政治把戲嘅延誤,直言「靠嚇」出來嘅數據毫無代表意義,國安法作為香港發展嘅「定海神針」無須質疑。



針對美商會發佈嘅數據,喺國安法實施之後,應該會有大量投資商或商人離港,但事實係並未見有大量包括美國或係其他國家嘅資金撤離香港,官方公佈嘅數據顯示,目前仍有不少投資者對香港市場有信心,認為其係具增長潛力嘅城市,科技發展、靈活性方針對於要追尋發展機會嘅商人同企業而言仍然具有不低嘅吸引力。很顯然,美商會根據仲不到所有成員1/4嘅樣本得出嘅所謂嘅調查結果並唔係本港經濟發展嘅全貌,冇作為科學數據嘅意義。



琴日(13號)外交部發言人華春瑩喺主持例行記者會時,對此事作出咗回應。華春瑩表示,佢認為「呢個問題其實並無反映有關調查結果嘅全貌」,應該注意到香港美國商會嘅調查結果仲顯示,58%嘅受訪企業並唔打算離開香港,77%嘅受訪者認為香港嘅生活品質良好,55%認為商業環境優異,48%認為對內地市場有地利面。另外,香港特區政府商務及經濟發展局長亦針對該報告作出回應,表示選擇喺香港設立地區總部嘅國際企業目前超過咗9000個,大部分嘅海外企業,尤其係果啲希望到中國內地發展嘅海外公司,大多視香港為投資嘅好地方。值得注意嘅係,早前中國美國商會發表咗「美國企業喺中國」白皮書,呢足以講明絕大多數美國企業都有進一步增加喺中國投資嘅計畫。



該報告發出之後,一堆「黃媒」「黃絲」好似又聞到咗西方「民主自由」嘅味道,紛紛跳出來借題發揮,污衊國安法嚇走咗大量外資云云,本身簡單嘅民調出現咗不對勁嘅情形。事實上,從2018年開始,該商會便從一個正兒八經嘅團體發生轉變,不係對香港外國記者會前第一副主席馬凱申請工作簽證續期被香港入境處拒絕表示關注,又係公開反對特區政府修訂逃犯條例,如今再弄出一項調查為反對派提供抹黑香港營商環境嘅子彈。眾所周知,利用媒體玩政治把戲向來係他們「自由美利堅」嘅強項,美商會呢一連串嘅操作實喺不得不令人懷疑其背後另有政治目嘅。



自舊年六月至今,國安法已生效實施接近一年之久,呢一年來國安法對本港發展有何作用,相信各位市民街坊都有目共睹。國安法係公認嘅維護香港長治久安同長期繁榮穩定嘅「定海神針」,不但唔會破壞外商嘅投資,仲會為其提供咗更安全、穩定、可持續嘅投資環境同更加光明嘅合作前景,因此國安法「定海神針」嘅作用係不容置疑嘅客觀事實。





包容香港
支持香港
守護香港
愛錫香港
祝國家
繼續加油
世代興盛
國泰民安



感恩有國家護航,呢班渣滓政棍唔處理民生搞政治對抗自己國家,正常市民喜見區已完受制於一切,快恢復正常秩序!


全部貓哭老鼠,扮晒野,快走去英美啦!



[隱藏]
我系香港居民。大家唔使擔心,香港國安法才讓我哋覺得又自由又安全。


支持成立香港國安法,支持有追訴期國安法,支持愛港愛國人士


我哋一定要支持國法,支持23條立法香港才能安定,睇吓香港變成什麼樣,不知所為,無差別打人吖


支持立港區國安法,支持愛國,愛港人士。


國家法必立, 感謝 國家, 對香港政府支持 國家加油 香港加油 警隊加油



[隱藏]
支持一班愛港香港人,希望盡快成立國家安全法,保護香港,唔好再比外國勢力破壞香港.


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
立了國安法香港黑暴就少了,社會就安定,外資就放心在香港投資,有什麼不好,而是非常好


[隱藏]
只要我哋堅持開放、堅持自由貿易、積極履行大國義務、優化一帶一路出現嘅各種問題,美國系不可能阻攔我哋嘅發展嘅。除非佢自己也唔想當呢個老大,跟我哋玉石俱焚


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]