• 瀏覽: 18,378
  • 回覆: 289
  • 分享: 2
+3
19歲青年於前年10月在大埔墟港鐵站附近的行人隧道「連儂牆」派發傳單時,被一名內地青年用生果刀割頸和劏肚,刀傷深入腹壁致腸臟溢出。行兇者事後登上的士,先表示要去警署,後又想去羅湖,最後被載到大埔警署被捕。他早前承認一項有意圖而傷人罪,今天(14日)在高院被判監禁6年4個月。
24歲被告柳國升來自廣西,於當地的燒臘店工作,他原被控企圖謀殺罪,但獲控方接納承認有意圖而傷人罪。案發於2019年10月19日,當日事主X在大埔墟港鐵站附近的行人隧道派發政治單張,被告突然衝向X,取出一柄刀鋒長11厘米的生果刀割向他的頸項。X被割頸兩下後推開被告逃走,奔跑超過50米後暈倒。被告就追上他,再用刀插他腹部兩下。被告斬傷X後,站在對面馬路大叫「香港屬於中國,你們全部搞亂香港」,然後登上的士離開。
被告其後告訴的士司機稱殺了人,要去警署,又問可否去羅湖。司機最終將被告載到大埔警署,被告向報案室警員表示曾用刀傷人,稱「我不能容忍該些人破壞香港,所以我用刀割他。」X被送院急救,他的右腹其中一道刀傷深入腹壁致腸臟溢出,在留醫約一個月後出院。X現時患有嚴重創傷後壓力症,需要接受心理治療。




「內地漢認罪判囚6年4個月」  好的! 罪有應得!!
但傷者19歲青年在「連儂牆」派發傳單, 佢都要承擔相關法律責任因為佢有份令社會動盪!!!


新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210514/bkn-20210514152051816-0514_00822_001.html



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
無端行兇就合理,而家咁判,以後縫打仗有死人,個個軍人都要坐 6 年。


有無搞錯,英雄為民除害都要坐監,殺甲由那有罪。


咁你做到出面,又好難輕判既。愛唔愛國,系社會未真正亂前,都系按法律。


[隱藏]
藍絲就坐6年
黃絲暴動就4年



判刑太輕


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
做到咁揚,反正香港冇天眼,唔同司機自爆,返咗廣西都冇人知啦。


引用:
原帖由 Peter_H 於 2021-5-14 04:06 PM 發表
企圖謀殺案判咁@ 終於明點解全世界出兵到南海附近訓練
甘怕死就未發言啦。原句話出兵。我都明白拉登點解搞美國,亦明白點解漢姦會比人全家掉起掛城頭



[隱藏]
被告自首又認罪, 無得扣減3分1刑期? 點解?


五毛唔會睇到入嚟…


附件

EKRPOSyUcAAwG_s.jpg(111.34 KB)

2021-5-14 16:13

EKRPOSyUcAAwG_s.jpg

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
成單野,最慘係連儂,用到個名臭晒,死咗咁多年都不得安寧


引用:
原帖由 笑到最後 於 2021-5-14 03:58 PM 發表
有無搞錯,英雄為民除害都要坐監,殺甲由那有罪。
要求林鄭特赦。



[隱藏]
香港法官判刑係睇顔色!完全無標準,請立即成立量刑委員會!


主題標籤 #港鐵
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]