• 瀏覽: 1,815
  • 回覆: 5
​政府公布,截至5月9日的過去一星期,衞生署共接獲254宗涉及曾經接種新冠疫苗人士的異常事件報告,當中包括醫管局呈報5宗涉及曾經接種新冠疫苗人士的死亡個案。...



各死一件,呢次打和

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/2071086/即時-港聞-多2人接種疫苗後死亡-44歲女18日前打復必泰-45歲男34日前打科興

[ 本帖最後由 奶露神街 於 2021-5-13 11:47 AM 編輯 ]



34日前,就好心唔好屈科興啦


藥力散晒,而家只剩抗體!



打和啦Super!


等我講一個故事先。

假如我在香港辦一份報紙,日日係度恐嚇香港一小部分既無腦又欠缺獨立分析力的人,你認為我的居心是什麼呢?

比較一下咁多年真實的數據後,才下判斷吧。

首先,知吾知2019年(及以往每一年)每一日都有一百人左右死於心血管等慢性病?例如糖尿病,三高等等長期病患。

如果計埋每一天的中風病發病例,數字肯定會更高。

咁即係話,在疫情之前的咁多年,事實上香港每一日都有病人死亡,咁在疫情期間的每一天,都有差不多病人死亡,這有什麼出奇呢?(每一日沒有人死亡才出奇。) 

如果我份報紙或傳媒次次都只show俾你睇圖畫的其中一小部份然後大造文章,而不是show俾你睇全幅圖畫後由你自己決定,我這份報紙一定另有居心,因為我根本吾想俾你知道客觀的事實。

我根本吾想俾你知道另外99%係因為如果你看到全幅圖畫的 100%後,你就會發現我的論點完全不成立,那我份報紙就無可能成功恐嚇到香港市民了。

既然咁多年來,香港日日都有一百人左右死亡,而家一有死亡數字就當係打疫苗造成?你看到當有完全不合理也不合邏輯的地方嗎?

例如今日有一個香港人死亡:

如果他10日前打疫苗,關疫苗事?

如果他25日前打疫苗,又關疫苗事?

如果他50日前打疫苗,都仲關疫苗事?

咁使吾使他五年前打疫苗,都仲係關疫苗事?

看到完全不合理和不合邏輯的地方嗎?

如果我係香港其中一份報紙,無論打了疫苗幾多天,我都命令我份報紙一定要和打疫苗拉上關係,目的係要恐嚇全香港市民,你認為我真正的居心又是什麼呢?相信你已經心中有數。

不要被任何人或任何報紙嚇倒,整合所有客觀數據,然後自己獨立分析。

睇清楚各方面的客觀數據後(睇清楚整幅圖畫),才作自己獨立的分析和結論。如果你一向人云亦云,你就好容易被別有用心的利用

[ 本帖最後由 cclck 於 2021-5-13 06:57 PM 編輯 ]



[隱藏]
又多兩個。  


接種疫苗后死亡不如話自從出生后吸入氧氣后死亡啦


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]