• 瀏覽: 2,768
  • 回覆: 2
賣得十萬份報紙,邊道養得起班員工呀?
美國佬閂左水喉,唔洗取締自身都唔掂啦。

https://www.bastillepost.com/hongkong/article/8442103-《蘋果日報》員工「逼宮」失敗-公司不願先解散派
2021年05月12日13:36 博客文章
《蘋果日報》上周有數名部門主管因個人理由請辭,政圈又盛傳《蘋果日報》會遭取締,員工近日向管理層「逼宮」,希望公司先解散派長服金俾員工,或者提出優厚的肥雞餐遣散想走的員工。
《蘋果日報》高層昨日(5月11日)下午與員工召開大會。會議有一百多名員工出席,約 1 小時,公司多名管理層都有出席,包括壹傳媒集團行政總裁張劍虹,壹傳媒集團營運總裁周達權、《蘋果日報》副社長陳沛敏、蘋果動新聞平台總監張志偉、總編輯羅偉光及執行總編輯林文宗。
張劍虹發言指,近日對《蘋果日報》有不少傳聞:「出面好多傳聞,《蘋果日報》係咪做到 7 月 1 日前就會執笠,或者啲人係咪 7 月 1 日前唔走就會拉哂,我覺得呢樣嘢好荒謬囉!我可以鄭重同大家講,《蘋果日報》係唔會自己執笠、唔會了斷,絕對冇疏散同事嘅方案」。
「《蘋果日報》冇褪軚空間,《蘋果日報》有咁多支持者,有 60 萬訂戶,每日有 10 萬人訂我們的報紙,佢哋都係認同我哋呢個價值。」
《蘋果日報》高層表示,若有員工因採訪工作負上法律責任,會為員工負責到底。
會後工會代表指,在現時的社會氣氛下,部分同事憂慮公司前景及人身安全,但管方未有提供實質措施紓緩,感到失望,呼籲管方繼續持開放態度,同員工保持溝通。
小鯊
** 博客文章文責自負,不代表本公司立場 **

[ 本帖最後由 明日純情的馬 於 2021-5-12 09:27 PM 編輯 ]



呢度D轉貼員係咪無糧出


引用:
原帖由 明日純情的馬 於 2021-5-12 09:25 PM 發表
賣得十萬份報紙,邊道養得起班員工呀?
美國佬閂左水喉,唔洗取締自身都唔掂啦。

https://www.bastillepost.com/hongkong/article/8442103-《蘋果日報》員工「逼宮」失敗-公司不願先解散派 ...
👺漢奸黎💩坐緊倉💀養唔起班畜牲了😁



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]