• 瀏覽: 3,422
  • 回覆: 45
  • 分享: 1
行政長官林鄭月娥宣布,特區政府已購入東京奧運轉播權,交予本港5間持牌電視台轉播或直播,讓市民免費收看奧運賽事。她形容今次是首次斥資購入,做法破格,為國家及香港的運動員參賽打氣。至於涉及金額,林鄭月娥說不能透露。 對於香港電台沒有東奧轉播權,林鄭月娥解釋,是考慮到港台短時間內無能力製作東奧節目,不存在...



對於香港電台沒有東奧轉播權,林鄭月娥解釋,是考慮到港台短時間內無能力製作東奧節目,不存在偏心,亦並非對港台有負面睇法。


等我踢爆喇.
[1] 香港電台一定可以有能力製作奧運節目, 只係衡工量值問題, 阿公錢一定用到盡.
[2] 大家都係派攝製隊去東京, 私營機構就會睇餸食飯, 香港電台員工就要住六星級酒店, 開公數去浸溫泉.
[3] 香港電台呢班公墓員都係老屎忽黃屍, 在轉播賽事時一定陽奉陰違搞小動作, 員工在外就很難追究處理.
[4] 私營機構員工要搏, 公墓員只係要按章工作, 做唔到精彩節目.
[5] 香港電台平時都冇人睇, 無謂再花大量公帑去製作奧運, 結果都係冇人睇.

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1590266-20210511.htm?spTabChangeable=0



可能到時「港台」到執


梗係收到風,有黃電視台想買獨家轉播權,但會將全部有中國隊嘅比賽 cut 晒,等全港人無得睇。


世界盃都可以咁做...


[隱藏]
中央台CCTV-5開放香港播影權, 香港人就可以全部收睇東京奧運, 4K, 8K 都睇到.


買來做咩、邊個國家夠膽去、日本繼續暴


個人唔反對禁樣做, 但問題係日本疫情禁樣, 到時搞唔搞得成都係一個謎


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
可以證明香港並不需要一個公營電台,每年可以慳返十億


[隱藏]
已有5家電視台播已非常足夠,港台播又要揾黃人主持,絕對浪費公帑


引用:
原帖由 bestsinger2 於 2021-5-11 06:54 PM 發表
已有5家電視台播已非常足夠,港台播又要揾黃人主持,絕對浪費公帑
如果港台有得播, 一定搵女丙拳做主持, 女丙拳係極品黃屍.



引用:
原帖由 wilsonts 於 2021-5-11 06:35 PM 發表
個人唔反對禁樣做, 但問題係日本疫情禁樣, 到時搞唔搞得成都係一個謎
閉門比賽.
日本人又話好有紀律精神, 人人都自律, 今次疫情就踢爆架仔都係講就凶狠, 做就郁民.



潛台詞係殤港賤台已收皮嗎?


引用:
原帖由 cardreadermp3 於 2021-5-11 06:23 PM 發表
可能到時「港台」到執
似啦!



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]