• 瀏覽: 10,353
  • 回覆: 105
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
【明報專訊】第74屆世界衛生大會(WHA)將於5月24日至6月1日在瑞士日內瓦以視像方式舉行。西方多國近期持續聲援台灣參會,但至今日凌晨截稿前,台灣仍未收到世界衛生組織邀請與會。台灣學者此前認為,北京定不會讓西方扶持台灣的嘗試「得逞」,台灣參加世衛大會的願望仍恐落空。此將是自2017年至今,台灣第五度被世衛拒於門外。



蔡蔡子買了多少過期武器, 萊克多巴胺美牛, 瘦肉精美豬
美國自己都不是WHO成員...傻豬

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/中國/article/20210511/s00013/1620670706274/台灣未受邀出席世衛大會-五度被拒-台學者-歐美支持「口惠而實不至」



地球上, 只有一個中國.


如果外國繼續一中原則,那只能打個茲出火了事🤔🤔


呆灣到今時今日都未醒, 訓緊覺, 當年被跟出聯合國已經是最好証明


[隱藏]
挺台不嬲都係口號、你估真係假英文咁講、歐美係佢棋子?做狗就做返自己本份、大佬未出聲你班台狗就收聱、唔係連骨都冇得你地損!!!


一個中國原則,台灣派人隨中國代表團一起出席啦,如果中國允許的話,無須打正旗號以台灣名義啫。既然你只係想為世衛出力,唔係沽名釣譽的話,唔應該計較咁多喎


台狗自欺欺人!


台灣眼中的台灣:國家
中國眼中的台灣:省份

美國眼中的台灣:水魚
歐盟眼中的台灣:棋子
聯合國眼中的台灣:……台灣是什麼東東?



台灣省 


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
臺灣信美國會幫佢哋參與世衛就傻啦。支持唔等於幫。
世衛係聯合國下嘅一個組織。聯合國唔承認臺灣係國家。所以世衛不可能邀請臺灣以任行方式出席世衛。
美國同歐盟國家同中國建交時都同意臺灣係中國不可分割一部份。所以只能講支而不能出手。



引用:
原帖由 Peter_H 於 2021-5-11 11:16 AM 發表
世衛根本已是地攤組織
什麼冇大流行
係咩係咩?



慳返D會費咪仲好


五度被拒...............抵 L 死


[隱藏]
引用:
原帖由 PKdickson 於 2021-5-11 11:15 AM 發表
台灣省 
係特別行政區,要同港澳同級



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]