• 瀏覽: 3,631
  • 回覆: 30
+3
鄧炳強一哥
我的偶像
妙問妙答
激死泛民狗


攬炒區員謬論   鄧炳強回應 
要求鄧炳強辭職 「我是理直氣壯做得好,懼怕正義嘅人才想我辭職。」 
要求「拿出證據」證明8.31警察無打死人 這些要求等同「點樣證明我今朝無飲過可樂?」 
不滿鄧稱示威者為暴徒 「唔用暴徒我都諗唔到點形容,用暴力就係暴徒,不用暴力就係示威者。」 
質疑警隊評分低 「民望低亦有好多原因,例如有人被假消息誤導,有人認為要用非法方法達到目的等。」 
指控「警暴」 「警方清者自清,接受基於事實、理性嘅批評,但胡亂抹黑、惡意中傷警隊(嘅指控),唔好意思,恕難接受。」 
引入電槍會否自己身先士卒試一下 「咁我哋引入新手槍,係咪又要自己打一槍先啊?」 
有警察出現就會製造混亂 「只要無暴徒出現搞事,我哋同事都好想回家放假。」 
警察扮示威者去犯法 「警察唔會扮示威者去犯法,但暴徒會唔會扮警察就唔敢講。」 
油尖旺區議會要求拆除西洋菜南街天眼 「拆除天眼系統,會令投擲鏹水兇徒再次有機可乘,如沒有天眼,社會大眾就會繼續被林子健報假案的謊言欺騙,真相被蒙蔽、公義亦永遠無法得到彰顯。」
https://www.wenweipo.com/s/202010/15/AP5f8768a6e4b00e3df3e76174.html



附件

Screen Shot 2021-05-10 at 7.57.15 AM.png(673.08 KB)

2021-5-10 07:59

Screen Shot 2021-05-10 at 7.57.15 AM.png

神秘數字「689」一股強大的原力***大力DQ犯民....***
提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 WongManTat 於 2021-5-10 09:26 AM 發表

呢啲金句
激死
DKLM多合一 黑玫瑰 68狗
鄧一哥啲金句吊死隻多合一都得。



提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
引用:
原帖由 生果轉貼圓 於 10-5-2021 01:32 PM 發表

泛民狗 就係怕咗鄧炳強
說得對一哥鄧SIR真的是理直氣壯



[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
引用:
原帖由 生果轉貼圓 於 2021-5-10 04:49 PM 發表

質疑警隊評分低 vs 「民望低亦有好多原因,例如有人被假消息誤導,有人認為要用非法方法達到目的等。」
泛民狗事無大小
搏命投訴警察
令投訴數字飆升
誤導市民
煽動仇警
犯民狗咪同隻多合一臭西duck嘅手法咁囉,
扮鬼扮馬來來去去都係得條撚樣抹黑警察一樣!



提示: 違規內容已被屏蔽
引用:
原帖由 WongManTat 於 10-5-2021 09:54 PM 發表

有警察出現就會製造混亂 vs「只要無暴徒出現搞事,我哋同事都好想回家放假。」
曱甴又話警察部攞得多ot錢
班pk犯民狗 曱甴根本係捩橫折曲為反而反



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]