• 瀏覽: 859
  • 回覆: 9
因應先後有數名外傭感染新冠肺炎變種病毒,政府於4月30日宣布,強制全港37萬名外傭於今日或之前完成新冠肺炎病毒檢測,同時考慮以接種疫苗作為外



工會認為,變種病毒在社區爆發源於政府在隔離檢疫時出現漏洞,以致令到該確診者能於社區活動,以及政府於變種病毒一事上反應緩慢,以致未能及時找出傳播鏈。而有關當局卻要求所有外傭接受檢測,令社會大眾紛紛把責任指向外傭,難以接受。

另外,工會認為現在已有足夠政策去確保外傭來港時不會把病毒帶進社區,因此沒有理由只針對外傭,要求他們接受強制檢測及注射疫苗。工會指,此舉違反了「病人自主」的原則,而接種疫苗後出現副作用的責任尚未釐清,令外傭難以來港工作。


[1] 特區政府一定要企硬, 外傭必須要打針係受僱條件.
[2] 外傭呢份職業本身就係歧視輸出僕人的國家, 呢班外傭在香港最低工資都冇資格享用, 唔係歧視係乜嘢?
[3] 有很多國家都要求外國人入境時打各種防疫針, 但就唔需要本國人民打針, 外國人唔打針就冇得入境.
[4] 新冠肺炎必成風土病不會消失, 所以打針係不二法門.
[5] 外傭在星期日群聚, 係社會上其他人群不會出現的現象, 而每一區域都聚集幾百人互相除口罩分食, 極易傳播病毒.
[6] 外傭係照顧家中的老弱人士, 幫忙餵食, 呢班老弱的人免疫力低, 如今係一個外傭中招, 整個家庭都中招.
[7] 外傭的平均年齡係中年, 不吸煙不飲酒, 打針後的死亡率極低, 勞工保險都有包外傭在職死亡.
[8] 政府可以設立一年緩衝區, 即係在職外傭在近期續約的, 可以在一年內打針, 拒不打針的外傭就回老家享受自由民主生活.     

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1568047/即時-港聞-港府擬強制外傭打針-工會斥政策歧視促交代



強烈要求 "亞洲家務工工會聯會" 立即解散 


又係職工盲呢個杏加橙工會.


揾職工盟做嘢,真係好事都變壞事🙃


[隱藏]
打針就係低等人?問咗袁教授未?


你個工會又唔講下班外傭放假聚會


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
今日班僕人周街瞓,一大堆咁喺街又飲又食,真係恐9怖!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
係歧視呀,點解香港人要守限聚令,唔守就收告票,你地D南亞同賓賓就唔洗守限聚令,個個禮拜到處一大棚一大棚聚會,玩足成日無人,最多收勸喻,唔洗收告票架?


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]