• 瀏覽: 17,783
  • 回覆: 207
  • 追帖: 1
  • 分享: 11
+2
新冠疫情肆虐之際,政府一早已落實「口罩令」,要求市民外出時要佩戴口罩。不過今日網上流傳一段影片,一名四眼男子在巴士上脫下口罩,曾有乘客上前勸籲他戴回口罩,但四眼男堅拒戴回口罩,更與一眾乘客發生口角,有網民指該名四眼男疑似西貢區議員葉子祈。



從網上流傳影片可見,巴士上一名疑似葉子祈的男子正與其他乘客發生口角,有不少乘客都上前勸籲他戴回口罩,更有乘客向他遞上口罩。但四眼男子仍然拒絕戴回口罩,反稱「你有無辦法證明我一定係確診者?」,指自己沒有到處「噴口水」,沒有破壞公共衛生,他又指到時上法庭就可以交待。

更有乘客直斥他「刻意玩嘢」,阻住巴士前進,又指他明明有口罩亦不佩戴。暫時未知該影片的拍攝時間及地點,不過有網民指該名男子疑似為西貢區議員葉子祈,更有網民到其社交專頁留言要求交代事件。

而葉子祈早前亦曾試過無戴口罩向街坊派發利是封,結果引起軒然大波。




真係家門不幸,生左件人渣出黎

新聞來源連結:

https://std.stheadline.com/realt ... 與巴士乘客爆口角-疑為西貢區議員葉子祈



 
與鳳凰同飛,必是俊鳥;與虎狼同行,必是猛獸!
你能走多遠,看你與誰同行!
 
區耳猿人係自己揀嘅,扑街唔好喊!



連結有片


正人渣。


[隱藏]
 
西貢多土豪惡霸


原來又係智障白癡曱甴!


曱甴神憎鬼厭!
🪳🪳🪳



垃圾不如🖕🖕


—講曱甴已完,即刻明晒


[隱藏]
 
唔洗審一定係黃蟲

黃絲政治上腦極端思想下只有所謂手足,同路人。
不同政見朋友,親人可置之不理甚至反目成仇,毫無道德倫理,呢d就係正宗黃色思想







用支漂白水噴佢啦!


講多無謂,
報警先罰5000!



曱甴真係惡呀


[隱藏]
 
佢咁想型,成全佢啦,報警


主題標籤 #口罩
鍵盤翻頁
左右