• 瀏覽: 5,786
  • 回覆: 51
警方早前拘捕4名中學生,懷疑他們爆竊將軍澳保良局羅氏基金中學,其中一名被告賴俊羲5月8日在觀塘法院提堂,案件押後至7月2日,與另外3名被告一同再訊。賴俊羲獲准以1萬元保釋,期間不准離港,須交出所有旅遊證件,遵守晚上9時至早上7時的宵禁令,每日到警署報到一次。

案中4名被告依次為19歲賴俊羲、16歲阮嘉謙、18歲陳政騫及20歲蔡永傑,同為學生,其中賴為應屆DSE考生。其餘3名被告昨日已經獲准保釋,賴因被捕當日受傷,留醫將軍澳醫院,昨日缺席聆訊。警方指,懷疑4名被告是中學生「港獨」組織「光城者」的成員,在部份人的寓所搜出「港獨」相關物品,案件已交由國安處跟進。

爆竊學校鐵證如山,黑暴動亂不可饒恕



今年來,喺中央政府嘅支持下,特區司法機關前前後後對黎智英、黃之鋒等人開展咗清算行動,港內鼓吹「港獨」嘅組織以及相關嘅暴動慢慢消失殆盡。然而,最近有消息傳出,又有一個不知天高地厚所謂嘅「革命」組織冒起頭來,意圖挽救垂死邊緣嘅黑暴勢力,真係令人氣憤。



琴日(7號)「光城者」成員被控爆竊學校案提堂審判。據了解,今年初由十七八歲嘅中學生成立嘅「港獨」黑暴組織「光城者」日前被警方國安處控訴涉嫌潛入一中學圖盜化學品,初步懷疑係霖著用來製作炸彈。目前包括該組織發言人阮嘉謙在內嘅7名骨幹已被警方拘留,其中5人涉嫌干犯「顛覆國家政權」罪。曾有記者喺連續多個月嘅追蹤後,揭發該組織秘密喺廢棄嘅工廠房「購武備戰」,多次試用軍用級防毒面具及避彈衣,意圖再搞「武裝革命」,延續「黑暴港獨夢」,並公然喺多個社交媒體上發表「港獨宣言」嘅有關言論,忘乎所以咁狂言要與香港國安法對着來做。



喺全港掀起掃黑除惡、撥亂反正嘅風氣之時,哩個組織仲頂風作案,重點黑暴動亂嘅死灰,喺風口浪尖與當局同全港愛好和平嘅市民對着做,實在係不可饒恕。據警方介紹,前日清晨,該組織4名成員喺潛入將軍澳保良局羅氏基金中學偷取化學品後被保安員發現及報警,隨後警員根據程序搜查佢哋住所,喺住所內發現咗大量「港獨」文宣物品。自「光城者」今年1月底首次出現喺街頭開街站煽惑後,就多次被熱心市民舉報佢哋刻意以「法國大革命」同「烏克蘭抗爭」來鼓吹所謂嘅「暴力抗爭」;上個月5號,「光城者」仲喺社交專頁上自詡係「一班革命殘火所組成嘅組織」,宣稱要「修文習武」同「革命思想」。總而言之,該組織成員「顛覆國家政權」罪可謂係證據確鑿,逃脫唔度關係。



從哩次事件可以睇出,雖然香港國安法已經得到很大程度嘅落實,但仲有部分「港獨」小嘍囉亂港之心不死,一直喺度等待適當時機惹事,警醒我哋黑暴動亂死灰復燃嘅風險仲唔可以排除。對此,民建聯立法會議員葛佩帆表示,相信哩部分中學生疑犯唔排除係由「港獨」分子喺各中小學範圍派發「港獨」單張開始種下禍根嘅,執法部門必須嚴正處理,同時各中心學校已經要注意抓緊推行愛國教育,避免學生被洗腦而誤入歧途。



如今,黎智英、黃之鋒等港獨頭目先後被國安法制裁,唔少港獨組織亦係樹倒猢猻散,無法再成大氣候,但我哋亦未能暫時放低戒備,必須時刻懷着警惕之心,提防黑暴動亂死灰復燃,維護現有難得嘅安寧。喺度呼籲社會各界攜手相助,一旦發現有動亂嘅苗頭,即時向警方舉報,為保護香港獻出一份力。





所謂抗爭者,原來係鼠竊狗偷真係知所謂,支持警察嚴厲執法


為什麼年輕人要江獨?  對他們有什麼好處? 如有人煽動, 必須嚴懲! 不是1年半載而是以二十年為單位, 你不要被捉, 一捉你便玩完! 這樣才有阻嚇力, 外國的犯了國安法, 隨時坐終身, 不要有位被人入!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
該組織也在九龍長沙灣青山道一座工廠大廈內租了一個單位,作為他們擺放宣傳品的「竇口」,以及秘密活動基地


支持警方 消滅毒瘤黃絲


偷搶就是革命?用政治立場掩蓋犯罪事實就可以脫罪?



只不過一班利用政治去包裝三五成群童黨集團


睇嚟香港人嘅意識還唔夠,難到系冇救了,咁明目張膽嘅宣傳盡然都熟視無睹
過去發生咁多事情,大家都睇清楚了,確實系正常人都驚了佢哋,一旦被佢哋搞上了,佢哋會鋪天蓋地起底追殺,全家人老老少少都會被霸凌,簡直有如恐怖分子



[隱藏]
你知點解國大陸成為恐怖分子嘅禁地咩?系大陸對其零容忍,無論外界點樣唧唧歪歪,但系保證人民嘅生命健康才系根本


明知故犯,罪加一等,才有震懾力,社會才能穩定安寧!嚴懲呢些人渣!



已經有國安法仲咁囂張,拉左佢之後有咁重判咁重!坐到佢開花!


有膽識,但要小心人身安全,暴徒黃人無血性嘅。對付頑固者千祈唔好手軟


唉!無知嘅年青人,社會點解會有咁嘅下一代?教育界出了乜問題?我哋年長嘅一群應該反醒了,希望香港人醒醒


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]