• 瀏覽: 4,408
  • 回覆: 55
今年初成立的中學生「港獨」黑暴組織「光城者」,部分成員於日前涉嫌潛入一中學圖盜化學品、懷疑用作製炸彈而被警方國安處追查,該組織發言人阮嘉謙在內的7名骨幹落網,其中5人涉嫌干犯「顛覆國家政權」罪。香港文匯報記者早前連續多個月追蹤該織組成員的活動,揭發他們秘密在長沙灣青山道一個工廈劏房「購武備戰」,多次試用軍用級防毒面具及避彈衣,同時在社交媒體發表「宣言」,狂言與香港國安法對着幹,目的是搞「武裝革命」,圖延續「黑暴港獨夢」。
「光城者」的核心成員有10人,其中19歲、去年才中學畢業的阮嘉謙為組織的「大佬」(見表)。2019年黑暴肆虐期間,仍在讀中學的阮嘉謙被「洗腦」,並積極參與攬炒派的一些反政府活動。
多次擺街站播「獨」煽暴
去年6月底,香港國安法實施後,高調的「港獨」及黑暴組織紛紛被瓦解,阮嘉謙即拉攏在街頭認識的學生以及私交甚好的舊同學,於今年1月籌組新的「港獨」組織,所謂「光城」的意思就是「港獨」分子鼓吹的所謂「光復我城」之意。「光城者」今年2月2日才正式宣布成立,並多次在街頭擺街站播「獨」煽暴。
香港文匯報記者由今年初開始注意到該組織的不尋常舉動,發現該組織的數名男女成員在他們口中所謂「文修」、即擺街站「播獨」之餘,多次在夜晚分批進入長沙灣青山道一個工廠劏房,記者埋伏偵察多日發現該組織貌似只搞文宣,其實背後暗藏恐怖殺機。


「光城者」以光之名「竊城」


「國安法」攜正義「除暴安民」
喺光中起舞令世間所有嘅美好恰逢其時,足可見「光」係人們對美好最初嘅嚮往。但係所謂嘅「光城者」,卻打破咗咁樣嘅安寧與平靜,佢哋借著光嘅名義將黑暴同攬炒再度帶到維港,以「光城」之名行「竊城」之實。就喺57日,「光城者」7名成員因涉嫌爆竊於觀塘裁判法院提堂。一起普通嘅刑事案件,招來黃媒同攬炒派嘅圍觀,利用不實資訊喺呢個普通嘅案件上大做文章,閉口不提爆竊嘅事情,將目標直指國安法,擾亂目前良好嘅社會秩序嘅目的十分明顯。
起底爆竊案經過--簡單,該組織四名成員56日潛入將軍澳一所學校盜竊,校方保安發現後報警求助,警員立即到場並當場逮捕四人。警方隨後到被捕者家中搜查,查獲咗一部分疑涉及港獨嘅物品及旗幟,接著拘捕咗另外三名懷疑涉案嘅「光城者」成員。
起底「光城者」組織綱領-- 「光城者」喺社交網站嘅簡介上號稱由「革命殘火組成」,赤裸裸咁暗示自己嘅成員都參加過去年嘅黑暴活動,公開宣揚「港獨」及「暴力革命」思想。2月份,該組織曾多次舉辦所謂記者會及街站,以介紹「法國大革命」及「烏克蘭革命」為名,叫囂「修文習武」,鼓吹所謂嘅「暴力抗爭」、「武裝起義」,「港獨」目的毫不掩飾!該組織睇似冠冕堂皇,但一宗盜竊案卻令呢幫自封嘅「革命者」露出咗原形,講乜嘢「革命者」!?不過係一幫偷雞摸狗、雞鳴狗盜嘅賊。
起底「光城者」背後指使同金主--國安法立法後,反中亂港者紛紛散水,一係就入咗去坐監,或者就係走路海外,加上特區政府加強推動國安教育及愛國主義教育,令到近年蔓延香港嘅「港獨」逐漸開始退出歷史舞臺。而喺今年初,幾個由中學生組成嘅「港獨」組織突然奇怪咁冒咗出來,「光城者」就係其中之一。該組織大多數成員都係中學生以及冇固定工作嘅年輕人,照理講並冇固定嘅收入,但該組織長期以每月幾千元嘅價格租用一個工廈嘅單位作為佢哋嘅固定地址,佢哋嘅資金來源惹人懷疑。從媒體嘅報道可以發現,該組織舉辦活動時,常依託於攬炒派區議員嘅辦事處,亦有攬炒派政客喺隔離企場,遇到警方執法時,攬炒派就出面干涉。呢啲中學生嘅背後企嘅金主係邊個自然都唔使講啦。
點解呢啲自認為係「繼承先賢之志」嘅「革命者」會墮落成偷雞摸狗之輩?從攬炒派嘅一貫手法唔難睇出原因,喺黑暴期間,攬炒派曾發起大量眾籌活動,抽足咗水,眾籌得到嘅資金基本上都流入咗少數為首者嘅荷包。國安法一出,羅冠聰、許智峯之流紛紛逃亡,臨走時都帶走咗鉅款,美其名為經營「國際戰線」,實際上係去國外享福,留底一幫窮「手足」欲哭無淚!呢次「光城者」亦不過係攬炒派新推出嘅「攬錢」工具,讓呢啲後生仔充當炮灰,自己則係喺背後透過所謂嘅「眾籌」大撈特撈,苦咗眾「手足」,肥咗我「攬炒」。而呢啲年輕人愚昧無知,以為自己後生,犯法亦可輕易「過到骨」。但事實證明,只要係違法,就一定罪責難逃!
國安法出臺之後,香港社會已經由亂入治,攬炒派已經無力再喺香港社會策動任何形式嘅街頭暴亂,特區政府亦喺中央嘅支持下,採取咗必要嘅措施,喺修補漏洞嘅同時做好校園嘅管理,有效咁將黑暴阻隔喺校園之外,保護好香港嘅青少年。「夜未央,夢未涼」,越係喺咁樣嘅時候,越要更加警惕殘餘嘅黑暴勢力死灰復燃!越要更加珍惜香港當前穩定嘅社會環境。當前針對年輕人,應該將「去殖民」作為要務之一,重建香港社會特別係年輕一代正確嘅歷史觀與價值觀,讓香港呢條承載著歷史滄桑嘅大船行穩致遠。




重建香港社會特別係年輕一代正確嘅歷史觀與價值觀,讓香港呢條承載著歷史滄桑嘅大船行穩致遠


要畀後生仔知香港唔穩定,最終影響嘅係香港嘅發展,受損失嘅都係香港市民


加強愛國主義教育,做到愛國愛港


[隱藏]
亂港者最終係會受到法律的制裁嘅,愛國愛港,促進香港嘅和平發展


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
教育機構應該加強愛國教育,積極引導青年人愛國愛港


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
做好國安法嘅校園宣傳,讓學生學法守法


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
利用學生充當亂港勢力的馬前卒,簡直罪不可赦


主題標籤 #羅冠聰
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]